شناسهٔ خبر: 28957109 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رئال مادرید 2-1 ویکتوریا پلژن؛ مرهمی برای نتایج ضعیف اخیر

نوید معصومی

رئال مادرید موفق شد دیدار سوم مرحله گروهی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. آنها پس از پنج بازی، پیروز شدند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 22:30 رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان ویکتوریا پلژن بود. 

جزئیات بازی

آمار بازی و ترکیب ابتدایی

آمار اختصاصی طرفداری و جزئیات بیشتر بازی را اینجا ببینید. 

گزارش بازی

رئال مادرید در این دیدار مالکیت بیشتری نسبت به حریف داشت اما در ده دقیقه ابتدایی خطری روی دروازه حریف ایجاد نکرد تا آنکه در دقیقه 11، با سانتر لوکاس وازکز از سمت راست و ضربه سر کریم بنزما به گل اول دست یافت. پس از گل نیز بازی برای حدود 20 دقیقه، آرام و بدون خطر روی دروازه ها دنبال شد.

در دقیقه 30، دو خطر برای دو تیم روی دروازه ها ایجاد شد. شوت پای راست لیمبرسکی از زاویه بسته، با مهار کیلور ناواس همراه بود و در سوی مقابل، کریم بنزما در محوطه جریمه پلژن با پاس کروس صاحب موقعیت شد اما ضربه او از زاویه بسته، توسط دروازه بان مهار شد. در دقیقه 36، شوت پای راست ایسکو از گوشه محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد، ایسکو باز هم از همان نقطه اقدام به شوتزنی کرد و این بار هروشکا ضربه او را مهار کرد. در دقیقه 44، یک موقعیت خوب برای پلژن توسط هروشوفسکی از دست رفت تا بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود رئال مادرید به پایان برسد. 

کریم بنزما

پس از گذشتن ده دقیقه از نیمه اول که با مالکیت رئال مادرید همراه بود، این تیم موفق شد به گل دوم برسد. روی یک کار تیمی زیبا، گرت بیل با یک پاس پشت پای فوق العاده، مارسلو را صاحب موقعیت کرد و او از درون محوطه جریمه با پای چپ دروازه را باز کرد. 

در این نیمه پلژن کمی جلو کشیده بود و موفق شد چند خطر روی دروازه رئال مادرید ایجاد کند. در دقیقه 57، میلان پترزلا از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت. موقعیت بعدی رئال مادرید در دقیقه 66 بود. در ادامه یک ضربه کرنر، کروس توپ را روی دروازه ارسال کرد و ضربه سر خطرناک گرت بیل از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. در دقیقه 69 نیز با پاس بنزما، گرت بیل از پشت محوطه جریمه با پای چپ شوت خوبی به سمت دروازه حریف زد اما توپ او باز هم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 76، با ارسال تونی کروس از روی یک ضربه کرنر، ضربه سر خطرناک سرخیو راموس از کنار دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه بعد، ضربه سر وازکز نیز راهی به دروازه نداشت تا رئال مادرید بدشانس باشد اما در سوی مقابل، در همان دقیقه 78، پلژن گل اولش را به ثمر رساند. در یک ضد حمله، روی کار ترکیبی زیبا و پاس چرماک، هروشوسکی مقابل دروازه رئال مادرید صاحب موقعیت شد و با یک شوت پای راست دروازه را باز کرد. 

رئال مادرید در ادامه بازی را کنترل کرد تا نتیجه را حفظ کند و در این امر موفق بود. 

لوکا مودریچ

شرح گل ها

دقیقه 12، کریم بنزما برای رئال مادرید: لوکاس وازکز توپ را از سمت راست روی دروازه ارسال کرد و کریم بنزما درون محوطه جریمه با یک ضربه سر دروازه را باز کرد. 

دقیقه 55، مارسلو برای رئال مادرید: روی یک کار تیمی زیبا، گرت بیل با یک پاس پشت پای فوق العاده، مارسلو را صاحب موقعیت کرد و او از درون محوطه جریمه با پای چپ دروازه را باز کرد. 

دقیقه 78، هروشوسکی برای پلژن: با یک حرکت ترکیبی خوب و پاس چرماک، هروشوسکی مقابل دروازه رئال مادرید صاحب موقعیت شد و با یک شوت پای راست دروازه را باز کرد. 

ویدئوی خلاصه بازی

 

 

نظر شما