شناسهٔ خبر: 28594260 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ايران بايد از محل درآمدهاي مالياتي اداره شود

صاحب‌خبر -
ايران بايد از محل درآمدهاي مالياتي اداره شود
خبرگزاري آريا - رييس کل سازمان امور مالياتي اعلام کرد: بر اساس سياست‌‏هاي اقتصاد مقاومتي ابلاغ شده از سوي مقام معظم رهبري، بايد کشور از محل درآمدهاي مالياتي اداره شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيدکامل تقوي نژاد در مراسم افتتاحيه هفتمين جشنواره فرهنگي ورزشي يادواره شهداي گرانقدر سازمان که با حضور حجت الاسلام روحاني، امام جمعه شهرستان رودسر عباسي، نماينده رودسر و املش در مجلس وارسته، فرماندار شهر چابکسر؛ معاونين و جمعي از مديران کل سازمان امور مالياتي کشور در شهر چابکسر از توابع شهرستان رودسر در استان گيلان برگزار شد، با تشريح نقش و اهميت سازمان امور مالياتي کشور در تامين درآمدهاي مالياتي مورد نياز کشور گفت: بر اساس سياست‏ هاي اقتصاد مقاومتي ابلاغ شده از سوي مقام معظم رهبري، بايد کشور از محل درآمدهاي مالياتي اداره شود.
وي افزود: در حال حاضر که آمريکا و همپيمانان سُست عنصرش با تحريم هاي ظالمانه قصد اعمال فشار بر مردم ايران را دارند، اهميت درآمدهاي مالياتي در تامين هزينه هاي کشور دو چندان شده است.
تقوي نژاد در جمع ورزشکاران ادارات امور مالياتي استان ها با اشاره به نقش نيروهاي متخصص سازمان در تکميل و راه اندازي طرح جامع مالياتي گفت: بعد از اتمام حضور شرکت هاي خارجي در طرح جامع مالياتي، جوانان و نيروهاي متخصص داخلي طرح نظام جامع مالياتي را تکميل کردند و در پيشبرد آن از هيچ کوششي فروگذار نکردند به طوري که بنا بر اذعان متخصصان فرانسوي، نتيجه کار نيروهاي سازمان به مراتب از عملکرد شرکت هاي خارجي بهتر و برتر بوده است.
رييس کل سازمان امور مالياتي کشور ضمن تشريح اثرات طرح جامع مالياتي بر اقتصاد کشور تصريح کرد: فقط در سال گذشته از محل اطلاعات موجود در سامانه هاي اطلاعاتي طرح جامع مالياتي بيش از 22هزار ميليارد تومان با شناسايي فراريان مالياتي بر درآمدهاي مالياتي کشور افزوده شده که همه اين دستاوردها حاصل تلاش همکاران مسئوليت پذير و دلسوزي است که براي آباداني وطن و اعتلاي نظام اسلامي از هيچ ايثاري در اين راه فروگذار نمي کنند.
وي کارکنان نظام مالياتي را با دانش ‏ترين و مسئوليت ‏پذيرترين نيروهاي نظام اداري کشور دانست و گفت: نظام مالياتي ايران رشد و بالندگي را که در سال هاي اخير به دست آورده مرهون تلاش شبانه روزي کارکناني است که در کنار تخصص و دانش خود از روحيه ايثارگري، قهرماني و جوانمردي برخوردارند.
تقوي نژاد با تجليل از حضور پُرشوق و نشاط تيم هاي ورزشي اعزامي از ادارات کل امور مالياتي استان ها در هفتمين جشنواره فرهنگي ورزشي يادواره شهداي گرانقدر سازمان افزود: سازمان امور مالياتي کشور به عنوان سازماني خدمتگزار در عرصه هاي اقتصادي، در ساير عرصه ها نيز داراي موفقيت هاي بي شماري بوده است که امروز بخشي از توانمندي و قابليت هايش در اين جشنواره به نمايش گذاشت.
وي در سخنان خود از حضور پُِر رنگ ورزشکاران زن در رقابت هاي ورزشي سازمان تجليل کرد و گفت: همچنان که زنان در عرصه هاي مختلف، از مبارزات انقلابي گرفته تا دوران جنگ تحميلي و سال هاي سازندگي همپاي مردان از هيچ تلاش و فداکاري دريغ نمي کردند، هم اکنون نيز در عرصه هاي اداري، کاري و ورزشي نيز پيشتاز هستند.
گفتني است، حجت الاسلام روحاني، امام جمعه شهرستان رودسر نيز در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي سازمان امور مالياتي کشور، همدلي بين مسئولين و کارکنان نظام مالياتي را که در ابراز احساسات ورزشکاران حاضر در مراسم افتتاحيه و استقبال گرم آنها از رئيس کل سازمان مشهود بود ستود و آن را از برکات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست.
-->

نظر شما