شناسهٔ خبر: 28590254 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حاجي‌بيگي: برانکو شرايط مالي پرسپوليس را درک مي‌کند و از او ممنونيم

صاحب‌خبر -
حاجي‌بيگي: برانکو شرايط مالي پرسپوليس را درک مي‌کند و از او ممنونيم
خبرگزاري آريا - عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: از محبت و عنايت آقاي برانکو از طرف خودم و هيأت مديره پرسپوليس تشکر کنم چرا که او شرايط باشگاه را درک مي‌کند.
محمدرضا حاجي‌بيگي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص شرايط تيم پرسپوليس و برد مقابل السد قطر گفت: بايد در ابتدا اين برد را به هواداران پرسپوليس و همه مردم ايران تقديم کرد. آرزو مي‌کنم اين موفقيت‌ها ادامه داشته باشد. حتما مي‌دانيد شرايط ما يک شرايط استثنايي و خاص است. ما در شرايط سختي مقابل السد بازي کرديم و شايد کسي تصور نمي‌کرد که بتوانيم در قطر، السد را شکست دهيم. به هر حال همدلي و وحدت رويه بچه‌ها به همراهي درايت کادر فني باعث شد تا اين موفقيت به دست بيايد. البته از هموطنان عزيزمان هم ممنون هستيم که با دعاي خيرشان از پرسپوليس حمايت کردند. همچنين درايت کادر مديريت باشگاه هم در اين موفقيت تاثيرگذار بود.
وي ادامه داد: همه بازيکنان براي بازي با السد قطر همدل شدند و وحدت خوبي در تيم حاکم بود. بازيکنان به خوبي شرايط تيم را درک کرده بودند. غربت ورزشگاه السد از يک طرف و داوري عجيب داور سريلانکايي از طرف ديگر باعث شد تا بازيکنان با توان و تمرکز بيشتري وارد بازي شوند و خوشبختانه اين برد خوب به دست آمد و اميدوارم که با دعاي خير مردم و تلاش مجموعه باشگاه اين بردها ادامه داشته باشد.
عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس درباره اينکه باشگاه پرسپوليس چه تمهيداتي خواهد انديشيد تا شاگردان برانکو بتوانند در بازي برگشت فيناليست شده و به سوي قهرماني آسيا بروند، تصريح کرد: خوشبختانه دو ويژگي خيلي خوب براي بازي برگشت داريم. اول اينکه بازيکن محروم براي اين بازي نداريم و دوم اينکه مي‌توانيم از امتياز ميزباني استفاده کنيم و هواداران زيادي به ورزشگاه آزادي مي‌آيند تا از پرسپوليس حمايت کنند. اين مسائل انگيزه مضاعفي به بازيکنان خواهد داد.اميدوارم که با حضور هواداران بتوانيم در بازي برگشت مقابل السد هم سربلند باشيم و به فينال ليگ قهرمانان آسيا برسيم.
حاجي‌بيگي در خصوص اينکه پرسپوليس نماينده فوتبال ايران است و آيا عزم ملي براي کمک کردن به اين باشگاه براي موفقيت در آسيا خبري هست يا نه، گفت: قطعا با توجه به شرايط فعلي کشور و اينکه يک نتيجه خوب و برد در آسيا مي‌تواند روحيه بسيار خوبي به مردم تزريق کند اين مسئله نياز به عزم ملي دارد و يقينا مديران و مسئولان کشور براي اينکه اين شادي و نشاط را بين مردم به وجود آورند مطمئن هستم نهايت همکاري را با پرسپوليس خواهند کرد تا اين تيم با توان مضاعفي بتواند مسير موفقيت در آسيا را طي کند و درخشش ويژه‌اي در آسيا به وجود بياورد. اين مسئله دور از دسترس نيست و هم مديران و هم مربيان پرسپوليس با همراهي بازيکنان و هواداران انگيزه زيادي براي موفقيت دارند و انشاالله به اين مهم دست پيدا خواهيم کرد.
وي درباره اينکه برانکو قبل از سفر به قطر عنوان کرده بود مشکلات مالي وجود دارد و 5 ماه است پول نگرفته و اينکه صبر او هم حدي دارد، ادامه داد: در ابتدا بايد از محبت و عنايت آقاي برانکو از طرف خودم و هيأت مديره پرسپوليس تشکر کنم چرا که او شرايط باشگاه را درک مي‌کند. برانکو حق دارد و اميدواريم که به زودي بتوانيم بدهي‌هاي خودمان را به او بپردازيم. مي‌دانيد که باشگاه شرايط سختي را سپري کرد و بحران عجيبي را پشت سر گذاشتيم. اميدوارم که اين مسائل حل شود و تاثيري در روند حرکتي ما نداشته باشد. ما الان به آرامش خوبي رسيديم و شرايط فني تيم ايده‌آل است. ان‌شاالله که مسائل مالي با درايت و کمک مسئولان حل شود. اميدواريم که بانک مرکزي عنايت ويژه‌اي به باشگاه ما داشته باشد تا بتوانيم مشکلات ارزي مربيان و بازيکنان خارجي‌مان را حل کنيم و اين معضل را پشت سر بگذاريم.اين مسائل دور از دسترس نيست و اميدوارم هر چه زودتر اين مسائل محقق شود. البته قول‌هايي براي حل مشکلات ارزي به ما داده شده و اميدوارم اين مسائل حل شود.
انتهاي پيام/ا

برچسب‌ها:

نظر شما