شناسهٔ خبر: 28353839 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

همزمان با روز آتش نشان؛

اعلام آماده‌باش آتش‌نشانی برای دربی ۸۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده‌باش نیروها برای برگزاری دربی 88 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، جلال ملکی، در مورد تمهیدات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برای برگزاری دربی ۸۸ پایتخت گفت سازمان آتش‌نشانی مثل همیشه آماده به خدمت است و علاوه بر اینکه ایستگاه شماره ۲۰ که در محوطه ورزشگاه آزادی قرار دارد و آماده‌باش ویژه است دیگر ایستگاه های آتش نشانی تهران هم در حالت آماده باش هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: علاوه بر این در خود ورزشگاه آزادی نیز ۱۱ خودروی سبک و سنگین، پنج موتور سیکلت و یک گروه ۵۰ نفره از آتش‌نشانان حرفه‌ای از ساعت دو و سی دقیقه در محل‌های مختلف ورزشگاه از جمله در ورودی‌ها،‌ درها، راهروها، پارکینگ‌ها و اتوبان‌ها و بزرگراه‌های منتهی به ورزشگاه مستقر خواهند شد. این استقرار تا پایان بازی و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن ترافیک در معابر حضور خواهند داشت.

ملکی همچنین گفت: از تماشاگران تقاضا داریم که مثل همیشه همکاری خوبی با نیروهای امدادی داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد با حفظ خونسردی مراتب را به اکیپ‌های مستقر آتش‌نشانی اعلام کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به هفت مهر و روز آتش‌نشان گفت: با توجه به اینکه در آستانه این روز هستیم، این هفته از لیگ برتر به نام آتش‌نشانی نامگذاری شد و در روز برگزاری بازی نیز برنامه‌هایی به این مناسبت خواهیم داشت و عزیزانی که در محل حاضر می‌شوند بنرها و کارهای تبلیغاتی مختلفی در این رابطه خواهند دید.

نظر شما