شناسهٔ خبر: 28322395 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مقدم فر

حمله تروریستی اهواز اقدام کور دشمن از سر استیصال است

مشاور فرهنگی رئیس هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی گفت:حمله تروریستی اهواز اقدام کور دشمن از سر استیصال است و به مردم عادی و سربازانی که فقط برای رزمایش و اسلحه هایی که مسلح نیست شلیک کردند، سربازانی که برای جنگ نیامده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، حمیدرضا مقدم فر در همایش دفاع همچنان باقی است در هفته گرامیداشت دفاع مقدس عنوان کرد: گرامیداشت دفاع مقدس دو سود برای نسل ما و نسل های بعدی ما دارد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس سرمایه ای است برای تقویت ولایت مداری و از آنجا که این سرمایه بسیار ارزشمند است و دشمن در خال تخریب و تحریف او هست.

مشاور ولایتی به اهمیت بهره برداری فرهنگی از دفاع مقدس پرداخت و افزود: امروز مسئله در جنگ اقتصادی داریم و این موضوع خیلی کوچک تر از موقعیتی است که در اوایل جنگ و دفاع مقدس داشتیم.

مقدم فر به توجه به الگوهای مهمی چون شهدای زنده تاکید و اظهار کرد:  باید توجه کنیم شهدای زنده چون دکتر طهرانچی الگو قرار گیرند و امروز افتخاری برای جمهوری اسلامی است که این دانشمند هسته ای در مسئولیت مراکز علمی و فرهنگی است و تا کنون تحول ارزشمندی در دانشگاه آزاد ایجاد کردند.

وی همچنین عنوان کرد: تحول در دانشگاه آزاد نیاز به بسیج همگانی دارد که خانواده ها وقتی فرزندان خود را به دانشگاه آزاد می فرستند تحت تربیت اسلامی قرار گیرد و دانش و فنون لازم را هم بیاموزد.

وی یادآور شد: امروز کشور ما سرمایه های بزرگی دارد و جدای از سپاه و بسیج امروز ارتش کشور مایه افتخار است و کشور ما در سایه همه افتخارات امن ترین کشور است.

مقدم فر گفت: حمله تروریستی اهواز اقدام کور دشمن از سر استیصال است و به مردم عادی و سربازانی که فقط برای رزمایش و اسلحه هایی که مسلح نیست شلیک کردند، سربازانی که برای جنگ نیامده بودند.

وی در بخشی از سخنانش با مرور تلاش رزمندگان در دفاع مقدس عنوان کرد: اولین توپخانه را با اعتنا به فرمان امام راحل و با دستان خالی ایجاد کردند.

مشاور فرهنگی سپاه پاسداران بیان کرد: حضرت آقا از دکتر تهرانی مقدم با سه مدال تقدیر کردند.

مقدم فر به خوابی از تهرانی مقدم اشاره کرد و افزود: ایشان در خواب دید که فوت شده و می خواهد یک عملکرد از خود بگوید که با خود فکر کرده دستاوردهای هسته ای وظیفه اش بوده و تنها یاد مجالس عزای حسینی در عالم رویا صحنه مقابل شهید تهرانی مقدم فر را به مکان سرسبز و خرم تبدیل کرده بود و این رویا را شهبد بازگو کرده بود.

نظر شما