شناسهٔ خبر: 28238197 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

بریمانلو رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان را برد آغاز کرد

نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم جودوی ایران کار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را با برد آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ که در باکو پایتخت آذربایجان در حال برگزاری است، محمد بریمانلو نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در دور نخست برابر گئونگ کیم از کره شمالی به روی تاتامی رفت و در پایان با ضربه فنی به برتری رسید و راهی دور بعد شد.

 

بریمانلو در حالی این بار نیز این حریف را ضربه فنی کرد که ۲۰ روز پیش و در جریان دیدار رده‌بندی بازی‌های آسیایی اندونزی در مدت زمان ۲۰ ثانیه او را ضربه فنی کرده بود.

 

بریمانلو نفر پانزدهم رنکینگ جهان در دور بعد باید به مصاف آمانوف قرقیز و نفر ۱۲۸ رنکینگ جهان برود.در سوی دیگر حریف اسراییلی و نفر دهم رنکینگ جهان با حریف سوئدی مبارزه می‌کند و برنده ۲ مبارزه در جدول به هم برخورد خواهند کرد.

 

تیم ملی جودوی ایران با سرمربیگری محمد منصوری تنها با ۳ جودوکار عازم این رقابت‌ها شده است و سعید ملایی در وزن ۸۱- و جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم دو نماینده دیگر ایران هستند که به ترتیب فردا(یکشنبه) و روز چهارشنبه به مصاف رقبایشان می‌روند.

 

*ژاپن با ۲ طلا و یک برنز در صدر

پیش از این رقابت‌های اوزان ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم قهرمانی جهان برگزار شد که در وزن ۶۰- کیلوگرم تاکاتو از ژاپن به عنوان قهرمانی رسید، جودوکار روسیه دوم شد و جودوکاران گرجستان و ژاپن نیز مدال‌های برنز را از آن خود کردند.

 

در وزن ۶۶- کیلوگرم نیز هیفومی آبه از ژاپن به عنوان قهرمانی رسید، سریک‌ژانوف از قزاقستان دوم شد و جودوکاران کره جنوبی و اوکراین نیز سوم شدند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما