شناسهٔ خبر: 28173174 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گاتزتا دلو اسپورت: اینتر با سیستم سه دفاعه به مصاف تاتنهام می رود

علیرضا نجاتی

نراتزوری پس از ناکامی در سری آ، می خواهد با سیستمی متفاوت در نخستین بازی لیگ قهرمانان حضور یابد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اینتر فصل جدید سری آ را خوب شروع نکرده و شاگردان اسپالتی اکنون با کسب چهار امتیاز از چهار بازی، در رده پانزدهم جدول قرار دارد. حالا لوچانو اسپالتی می خواهد در اولین بازی فصل اینتر در لیگ قهرمانان، تغییرات تاکتیکی جدیدی اعمال کند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر در نخستین بازی فصل لیگ قهرمانان برابر تاتنهام که در سن سیرو برگزار می شود، احتمالا از سیستم سه دفاعه استفاده خواهد کرد. اینتر در هفته دوم سری آ و در دیدار برابر تورینو که به تساوی 2-2 انجامید، از سیستم 3-4-3 استفاده کرد اما پس از عدم کسب نتیجه فورا به سیستم چهار دفاعه روی آورد. اینتر احتمالا در بازی برابر تاتنهام از دی فرای، اشکرینیار و میراندا در خط دفاعی استفاده می کند و با توجه به مصدومیت ورسالیکو و دی آمبروزیو، انتظار می رود تا کاندروا و آساموا در پیستون های راست و چپ به کار گرفته شوند. در خط حمله نیز ایکاردی برای نخستین بار در لیگ قهرمانان با پیراهن اینتر به میدان می رود و انتظار می رود تا پشت سر او، پریشیچ و ناینگولان قرار گیرند.

ترکیب احتمالی اینتر در بازی برابر تاتنهام از نگاه گاتزتا (1-2-4-3): هندانوویچ، میراندا، دی فرای، اشکرینیار، کاندروا، وسینو، بروزوویچ، آساموا، ناینگولان، پریشیچ، ایکاردی

نظر شما