شناسهٔ خبر: 28070850 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

اسپانیا 6_0 کرواسی؛ تحقیر نایب قهرمان جهان توسط لاروخا

امین میران / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | تیم ملی اسپانیا در شبی به یاد ماندنی نایب قهرمان جهان را 6 گل بدرقه کرد.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - در ادامه رقابت های لیگ ملت های اروپا سطح A  در گروه 4 دو تیم اسپانیا و کرواسی  رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با برتری پر گل لاروخا به پایان رسید.
 

ترکیب اسپانیا:

دخه آ، کارواخال، ناچو، بوسکتسف نیگوئز، رودریگو، راموس، گایا، آسنسیو،‌ کابایوس و ایسکو

ترکیب کرواسی:

کالینیچ، ورسالیکو، پرشیچ، میتروویچ، راکیتیچ، کواچیچ، مودریچ، بروزوویچ، سانتینی، ویدا و پیواریچ

این دیدار که بین موفق ترین و ضعیف ترین تیم های قاره اروپا در جام جهانی برگزار می شد از اهمیت بالایی در بین طرفداران فوتبال برخوردار بود، دقایق ابتدایی بازی دو تیم حملات خطرناکی را روی دروازه های یک دیگر ترتیب می دادند تا این که در دقیقه 23 ارسال زیبای کارواخال با ضربه سر دیدنی سائول همراه شد تا گل اول بازی به ثمر برسد.

 

گل اول اسپانیا

 




موتور لاروخا با گل سائول راه افتاد و دقایقی بعد آسنسیو با شوتی دیدنی برای دومین بار دروازه نایب قهرمان جهان را باز کرد، اما این پایان ماجراجویی جوان مادریدی ها در این دیدار نبود، آسنسیو لحظاتی پس از گل اول یک بار دیگر شانس خود را برای زدن گل امتحان کرد که با خوش اقبالی او توپ پس از برخورد با تیر و کالینیچ دروازه بان کرواسی درون دروازه جای گرفت تا نیمه اول با نتیجه قاطع 3_0 به پایان برسد.

 

گل دوم اسپانیا

 

 

گل سوم اسپانیا

 




با آغاز نیمه دوم رودریگو همانند سائول در دومین بازی پیاپی تیم ملی کشورش گلزنی کرد تا خیال خواداران حاضر در استادیوم لالرو شهر الچه از پیروزی در این دیدار راحت شود.

 

گل چهارم اسپانیا

 



اما این چهار گل پایان ماجراجویی لاروخا در این دیدار نبود و آن ها دو بار دیگر توسط راموس و ایسکو دروازه شاگردان دالیچ را بازکردند تا نایب قهرمان دنیا یکی از بدترین شکست های خود را متقبل شود.

 

گل پنجم اسپانیا

 

 

گل ششم اسپانیا

 



در پایان بازی امشب تیم ملی اسپانیا با 6 امتیاز و تفاضل گل فوق العاده 7 در صدر جدول جای دارد و انگلیس با تفاضل -1 و کرواسی -6 در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.

 

جدول گروه
جدول گروه


در پایان این دیدار هواداران اسپانیایی به شدت لوییز انریکه سرمربی خود را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

 

خلاصه دیدار اسپانیا 6_0 کرواسی ( لیگ ملت های اروپا)

 

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما