شناسهٔ خبر: 28055685 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

معاون شهردار در پاسخ به موج؛

مردم اتوبوس های دودزا را معرفی کنند/اتوبوس ها از ابتدای مهر با فیلتر تردد می کنند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجبار تردد اتوبوس ها با فیلتر خبر داد و گفت: از پلیس می خواهیم اتوبوس های متخلف و دودزا را متوقف و مردم هم گزارش کنند.

صاحب‌خبر -

معاون به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، محسن پورسید آقایی در حاشیه نشست هماهنگی استقبال از مهر در جمع خبرنگاران از توسعه نظارت بر سرویس مدارس خبر داد و گفت: شناور کردن ساعات ادارات صرفاً در دو هفته اول مهر انجام می شود و اگر دولت طرح شناور شدن ساعات ادارات از ساعات ۷ تا ۸.۵ را بپذیرد ترافیک کاهش می یابد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار موج، در مورد برنامه های کاهش آلودگی هوا گفت: مقرر است که اتوبوس ها مجهز به فیلتر باشند و بر اجرای این دستور با جدیت نظارت می کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در ادامه تصریح کرد: از ابتدای مهر ماه تردد اتوبوس های دودزا در شهر ممنوع است و از پلیس می خواهم با وجود آنکه این اتوبوس ها مربوط به شهرداری است از تردد آنها جلوگیری کند.

پورسید آقایی افزود: از مردم هم خواستم اتوبوس های دودزا را به سامانه ۱۸۸۸ اطلاع دهند.

وی گفت: از ابتدای آبان نیز با تمام خودروهای فاقد معاینه فنی برخورد می شود و دوربین های بسیاری در سطح شهر تهران وجود دارد و ۴۳ سامانه جدید هم راه اندازی کردیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار موج، درمورد میزان همکاری آموزش و پرورش در کاهش ترافیک پایتخت و نقشی که برای آنها تعریف می شود، گفت: کمیسیون ماده ۱۸ برای حمل و نقل سرویس مدارس مرکب از آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان است و برنامه های مرتبط با آموزش و پرورش در آن کارگروه مصوب شده است.

نظر شما