شناسهٔ خبر: 28046689 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

تقابل اندیشه های دو سرمربی بزرگ جهان؛ انتظار یک بازی تماشایی + ویدئو

محمد خسروی فر / مرکز خبر ورزش11

اختصاصی | امشب دو تیم اسپانیا و کرواسی در چارچوب لیگ ملت های اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - امشب از ساعت 23:15  در ورزشگاه کوچک مانوئل مارتینز والرو در شهر الچه تیم ملی اسپانیا در دومین بازی خود در لیگ ملت های اروپا به مصاف نایب قهرمان جام جهانی 2018 ، کرواسی خواهد رفت.

 

اسپانیا پس از ناکامی در جام بیست و یکم، شنبه شب در اولین بازیش در این تورنمنت به مصاف انگلیس رفت و موفق شد سه شیرها را در ومبلی دو بر یک شکست دهد. از آن طرف کرواسی پس از نایب قهرمانی در جام جهانی 2018  پنج شنبه شب در دیداری دوستانه به مصاف پرتغال رفت و در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

 

اسپانیا 1_0 کرواسی (مرحله گروهی یورو 2012)

 

 

دو تیم تا کنون 6 بار به مصاف هم رفته اند، نکته قابل توجه آمار نزدیک دو تیم است. ماتادورها در سه بازی به پیروزی رسیده اند، دو مسابقه با پیروزی شطرنجی ها پایان یافته است و یک بازی با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. باید دید امشب اندیشه های لوئیس انریکه و زلاتکو دالیچ چه نتیجه ای در بر خواهد داشت.

 

کرواسی 2-1 اسپانیا (مرحله گروهی یورو 2016)

 

 

با توجه به تفکرات دو سرمربی و حضور بازیکنان درجه یک فوتبال جهان انتظار یک بازی دیدنی و جذاب  از این این دو تیم در بازی امشب می رود.

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما