شناسهٔ خبر: 27996109 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

فرانسه - هلند؛ پذیرایی قهرمان جهان از لاله های نارنجی + ویدئو

محمد خسروی فر / مرکز خبر ورزش11

اختصاصی | امشب تیم ملی فرانسه در دومین بازی خود در لیگ ملت های اروپا میزبان هلند خواهد بود.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - امشب از ساعت 23:15 در ورزشگاه استاد دو فرانس، فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی هلند خواهد رفت.

 

پیش از این بازی قرار است جشن قهرمانی خروس ها برای جام جهانی 2018 روسیه برگزار شود. تیم ملی فرانسه در اولین بازی خود در لیگ ملت های اروپا 5 شنبه شب میهمان تیم ملی آلمان بود و در نهایت با درخشش آلفونسو آرئولا به تساوی بدون گل رسید.

 

تیم ملی هلند که نتوانست جواز حضور در جام بیست و یکم را کسب کند، در اولین بازی خود در لیگ ملت های اروپا امشب به میدان خواهد رفت. لاله های نارنجی 5 شنبه شب در بازی خداحافظی وسلی اسنایدر به مصاف پرو رفتند و در نهایت با گل های ممفیس دیپای دو  بر یک به پیروزی رسیدند. ستاره لاله های نارنجی در بازی امشب قطعا ممفیس دیپای خواهد بود که این روزها در اوج به سر می برد و در لیگ 1 فرانسه در تیم المپیک لیون بازی های درخشانی ارائه می دهد.

 

 هلند 0(4)_(5)0 فرانسه - مرحله یک چهارم نهایی یورو 1996

 

 

دو تیم تا کنون 26 بار در تورنمنت های مختلف به مصاف هم رفته اند که سهم خروس ها 12 برد، 4 مساوی و 10 شکست بوده است. نکته جالب توجه این است که پیروزی فرانسوی ها بیشتر بوده است اما آنها 45 گل به ثمر رسانده اند و 53 گل دریافت کرده اند.

 

هلند 3_2 فرانسه - یورو 2000

 

 

دیدارهای خاطره انگیزی از بازی دو تیم در ذهن علاقه مندان به فوتبال باقی مانده است. در یورو 96  در مرحله یک چهارم نهایی پس از تساوی  بدون گل، فرانسه در ضربات پنالتی 5 بر 4 به پیروزی رسید. در یورو 2000 در مرحله گروهی در یک بازی جذاب و دیدنی لاله های نارنجی با نتیجه سه بر دو فرانسه را شکست دادند و در یورو 2008  باز هم در مرحله گروهی هلند با نتیجه 4 بر 1 خروس ها را مغلوب کرد.

 

 هلند 4_1 فرانسه - یورو 2008

 

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما