شناسهٔ خبر: 2772324 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در دومین روز از رزمایش ارتش صورت گرفت

تسلیح سکوهای پرتاب در منطقه رزمایش به «موشک‌های شلمچه» برای انهدام اهداف

خبرگزاری تسنیم: در دومین روز از رزمایش ارتش کلیه سکوهای پرتاب موشک در منطقه رزمایش قرارگاه پدافند هوایی به موشک‌های زمین به هوای شلمچه، جهت اقدام تاکتیکی بر علیه پرنده‌های دشمن فرضی مسلح شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از رزمایش بزرگ محمد رسول الله ارتش کلیه سکوهای پرتاب موشک در منطقه رزمایش قرارگاه پدافند هوایی به موشک‌های زمین به هوای شلمچه، جهت اقدام تاکتیکی بر علیه پرنده‌های دشمن فرضی مسلح شدند.

امیر علیرضا صباحی فرد جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی ضمن ابراز رضایت از تجهیز این سکوها در کوتاهترین زمان ممکن گفت: آسمان منطقه رزمایش تحت سیطره قرارگاه پدافند هوایی قراردارد و هیچ تحرکی از چشمان تیز بین این قرارگاه پنهان نمی‌ماند.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به بکارگیری موشک‌های‌ بومی شلمچه جهت انهدام اهداف پرنده گفت: به حول و قوه الهی تمامی اهداف پرنده در زمان مقرر توسط موشک‌های شلمچه منهدم خواهد شد و جهان شاهد اقتدار و توانایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به گزارش تسنیم، رزمایش مشترک ارتش با نام محمدرسول‌الله(ص) از صبح روز گذشته(چهارم دی) در وسعت 2 میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع از مدار 10 درجه شمال اقیانوس هند تا شرق تنگه هرمز و سواحل مکران و بخش اعظم استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در خشکی و با حضور نیروهای چهارگانه ارتش(نیروی هوایی، نیروی زمینی،‌ پدافند هوایی و نیروی دریایی) آغاز شده و تا 10 دی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما