شناسهٔ خبر: 27707931 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

اعلام اسامی 2 قاضی سلب صلاحیت شده

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری‌ با اشاره به عزم قوه قضاییه برای برخورد با تخلفات قضات گفت: افرادی که سلب صلاحیت از آنها می‌شود معرفی خواهیم کرد و یکی دو نفر حکم آنها قطعی شده اما عکس‌ها را ندارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، غلامحسین محسنیاژهای گفت: رئیس شعبه 105 دادگاه کیفری 2 اصفهان محمود سعادت فرزند حسینعلی به اتهام فساد اخلاقی به سلب صلاحیت و انفصال دائم محکوم شد و ۲۲ مردادماه قطعی شد.محسنیاژهای گفت: مجید شکاری رئیس شعبه ۱۰۲۴ دادگاه کیفری 2 تهران به اتهام اخذ رشوه محکوم به سلب صلاحیت قضایی شد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضع رسیدگی به پرونده مفسدان دانهدرشت گفت: گزارشی تهیه شده است و در آن ۳۱۱ نفر از افرادی که با فساد مالی محکوم به اعدام، حبس ابد یا حبس شدهاند، در آن آمده است و میتوان آن را در اختیار رسانهها قرار داد.محسنیاژهای درخصوص پروندههای ارزی و سکه نیز گفت: پروندهای که این هفته به دادگاه ارسال میشود و قرار مجرمیت صادر شده پرونده وحید مظلومین فرزند حبیبا... است که متهم اصلی پرونده است و ۱۸ متهم دیگر در این پرونده هستند و برای سرشاخهها مجازات مفسدفیالارض درخواست شده است.

محسنیاژهای درباره دادگاه مشایی هم گفت: روز شنبه دادگاه رئیس دفتر رئیسجمهور سابق بود و قرار بود صبح ساعت ۹ در دادگاه حاضر شود و صبح اول وقت مردی مراجعه میکند و میگوید من وکالت دارم و آمدهام که بگویم این دو نفر از وکالت عزل شدهاند و مشایی هم آن دو نفر را طی نامهای عزل میکند.

اژهای گفت: حسینی و حیدری در ۳ شهریور به این آقای جدید وکالت دادند تا عزل خودشان و وکالت وکیل جدید را اعلام کند.

برچسب‌ها:

نظر شما