شناسهٔ خبر: 27509842 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

هجدهمین دوره بازی‌‌های آسیایی جاکارتا؛

مرجان سلحشوری مدالش را به شهید گیتی نما تقدیم کرد

صاحب‌خبر -

هجدهمین دوره بازی‌‌های آسیایی جاکارتا؛
مرجان سلحشوری مدالش را به شهید گیتی نما تقدیم کرد



شناسه خبر: 84206   يكشنبه 28 مرداد 1397 - 15:10

نخستین بانوی مدال آور کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا، مدال نقره خود را به شهید محمد حسین گیتی نما تقدیم کرد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرجان سلحشوری نخستین بانوی مدال آور کاروان ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا بعد از کسب مدال نقره پومسه زنان در خصوص این مسابقات گفت: سطح مسابقات خیلی بالا بود و بخاطر اینکه تک حذفی بود تمامی رقابت‌ها حکم فینال را داشت. تمام سالن اندونزی را تشویق می کردند و شرایط کمی سخت بود اما این موضوع در تمرکز من تاثیری نداشت و خدارا شاکرم که این مدال را برای کاروان ایران به دست آوردم.

وی در مورد داوری افزود: بازیکن اندونزی کمی در تعادل مشکل داشت و به نظرم در اجرای فرم اول حق من بود که بیشتر از حریف نمره بگیرم. انشالله اگر در مسابقات جهانی حضور داشته باشم بتوانم در مدال خوشرنگ تری کسب کنم.

نخستین بانوی مدال آور کاروان ایران در بازی های آسیایی تاکید کرد: پیش از این مسابقات تنها به مدال طلا فکر می‌کردم. اکنون نیز این مدال را با افتخار به شهید گیتی نما تقدیم می‌کنم. زمان بدرقه تیم در کنار مزار شهید گمنام آرمیده در فدراسیون تکواندو جمع شدیم و به هر کدام از ما یک پلاک مزین به نام شهدای تکواندوکار را دادند. روی مدال من اسم شهید محمد حسین گیتی نما بود که برایم بسیار روحیه بخش بود.



نظر شما