شناسهٔ خبر: 27487383 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اخبار کوتاه از فوتبال

صاحب‌خبر -
مهاجری: قراردادی با سپیدرود امضا نکرده‌ام
محمدرضا مهاجری بستن قرارداد با سپیدرود رشت را تکذیب کرد و گفت: مذاکرات اولیه صورت گرفته اما ابتدا باید شرایط سپیدرود مشخص شود.
محمدرضا مهاجری درخصوص اخبار منتشر شده مبنی بر قبول هدایت تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار کرد: هنوز فقط صحبت‌های اولیه صورت گرفته و ابدا چیزی بین ما تحت عنوان قرارداد امضا نشده‌ است. سپیدرود تیمی ریشه‌دار و دارای هوادارانی پرشور است و کار در چنین فضایی لذت‌بخش است اما باید ابتدا حداقل‌ها در این رابطه فراهم شود تا بتوانیم دست به کاری مثبت و مناسب بزنیم و به نتیجه برسیم.وی در رابطه با اسامی منتشرشده برای حضور در تیم سپیدرود رشت افزود: وقتی قراردادی نبسته‌ام چرا باید مسائل این چنینی مطرح شود؟ ابتدا باید تکلیف خودم با سپیدرود مشخص شود و پس از آن به مباحث مهم بعدی ورود خواهیم‌کرد. قویا هرگونه لیست چه در رابطه با بازیکنان و چه در رابطه با کادرفنی را تکذیب می‌کنم. چنین موضوعی صحت ندارد. مهاجری که پیش از این در تیم‌های مشکی‌پوشان و پدیده با وجود متمول نبودن، به نتایج مناسبی دست یافته درخصوص همکاری با تیم سپیدرود که از توان مالی بالایی برخوردار نیست، گفت: در پنج، شش سال گذشته فشار زیادی را تحمل کردم و خوشبختانه نتایج نسبتا خوبی هم کسب کردیم. امیدوارم در سپیدرود شرایط بهتر شود تا بتوانیم با تمرکز کامل روی مسائل فوتبالی به نتایجی خوب در لیگ برتر دست یابیم و دل هواداران گیلانی را شاد کنیم.
شفر: چرا باید رحمتی را از دروازه خارج کنم؟
وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا شایعه ناراحتی حسینی و عدم بازگشت او به تهران به همین دلیل صحت دارد، افزود: من اکنون دقیق به شما می‌گویم و همه باید بدانند چه اتفاقی رخ می‌دهد. در بازی اول برابر پیکان، حسینی از ناحیه انگشت مصدوم شد و در بازی دوم نیز نمی‌توانست بازی کند. قبل از آن مشخص نبود کدام دروازه‌بان بازی می‌کند اما حسینی مصدومیتی داشت. رحمتی بازی کرد و خیلی خوب بازی کرد و نمی‌توانستیم به او بگوییم از دروازه بیرون برو. فوتبال یک ورزش تیمی است و نمایش یک نفر نیست. اگر حسینی شماره دو باشد، باید در تمرین بجنگد تا شماره یک شود. او باید برای شماره یک شدن تلاش کند و این برای همه بازیکنان وجود دارد. پژمان و خسرو و بازیکنان جوان نیز باید بدانند فوتبال بازی تیمی است. رحمتی اکنون خیلی خوب بازی کرده و چرا باید او را از دروازه خارج کنم؟ حسینی و همه بازیکنان برای انتخاب اول شدن در پست خود شانس دارند اما بدون نظم این کار شدنی نیست. وی با بیان اینکه این اولین دروازه‌بان و بازیکن نیست که این اتفاق برای او رخ داده است، افزود: در جام جهانی روسیه، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا بازی نکرد و نویر دروازه‌بان اول شد. حسینی و همه بازیکنان این شانس را دارند تا در تیم بازی کنند اما او باید یاد بگیرد که تیم شماره یک است. من همه چیز را می‌دانم و قبلا هم گفتم پشت سرم نیز چشم دارم و از صورت بازیکن شرایط او را می‌فهمم. وقتی من شماره دو هستم، برای شماره یک می‌جنگم. در حال حاضر او نمی‌تواند در بازی بعدی بازی کند و باید کار کند تا در بازی بعدی حضور داشته باشد. رحمتی زمان زیادی شماره دو بود و خوب کار کرد و شماره یک شد.
نخستین پیروزی تراکتورسازی،توقف پرسپولیس
برتری سپاهان در دربی اصفهان
پرونده بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر با ثبت نخستین پیروزی تراکتورسازی،توقف پرسپولیس، برتری سپاهان در دربی اصفهان و تساوی تیم‌های جنوبی نفت و استقلال خوزستان بسته شد. در چهار دیدار باقی مانده از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال که جمعه شب گذشته برگزار شد تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل برابر نفت مسجدسلیمان متوقف شد،این نتیجه باعث شد سرخپوشان صدر جدول را ازدست بدهند و به رده سوم جدول سقوط کنند. تراکتورسازی تبریز اولین پیروزی خود را در لیگ برتر فصل جدید کسب کرد تا هواداران پرشور این تیم که ورزشگاه یادگار امام را پر کرده بودند به جشن و شادمانی بپردازند. این دیدار با برتری یک بر صفر تیم تراکتورسازی به پایان رسید تا شاهد عصبانیت شدید علی دایی از عملکرد بازیکنانش باشیم. در این دیدار که در حضور ۶۱ هزار نفر برگزار شد دانیال اسماعیلی در دقیقه 77 گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. دو تیم خوزستانی صنعت نفت و استقلال در یک بازی تماشایی در آبادان به تساوی دو- دو دست یافتند. گل‌های این بازی را میلاد جهانی (۶۲)، کرار جاسم (۷۴) برای صنعت نفت و وحید نامداری (۲۶) وحید خشتان (۶۶) برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند تا هر دو تیم همچنان در حسرت کسب نخستین پیروزی باقی بمانند. در دربی اصفهان تیم‌های سپاهان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک زردپوشان به پایان رسید. شاگردان امیر قلعه نویی در نیمه اول و در دو دقیقه توانستند دوبار دروازه شاگردان امید نمازی را باز کنند. مهرداد محمدی در دقیقه ۲۵ و عزت پورقاز در دقیقه ۲۷ برای سپاهان گل زدند. در نیمه دوم و در دقیقه ۶۴ کار ذوب آهن با اخراج زبیرنیک نفس بدتر شد و این تیم درحالی که دو گل از حریف عقب بود با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد. با این حال شاگردان نمازی در دقیقه ۷۱ توسط محمدرضا حسینی یکی از گل‌های خورده را جبران کردند.

نظر شما