شناسهٔ خبر: 27334917 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نتیجه نظرسنجی مارکا

بازیکنی که هواداران رئال، قربانی مودریچ خواهند کرد

هواداران رئال مادرید در نظرسنجی روزنامه مارکا ، خواستار نیمکت نشین شدن بنزما و فیکس شدن مودریچ در ترکیب رئال شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ به علت حضور در جام جهانی، در تور پیش فصل رئال شرکت نکرد و در ترکیب رئال در دیدارهای اخیر غایب بوده است.همچنین شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی او نیز به گوش می‌رسد و برخی منابع معتقد بودند که او راهی اینتر خواهد شد. با این حال در نهایت این انتقال نهایی نشد و مودریچ در رئال ماندنی شد.


در طول پیش فصل، گرت بیل، بنزما و آسنسیو، درخششی فوق العاده در خط حمله رئال داشتند. همچنین ایسکو، کاسمیرو و تونی کروس نیز در ترکیب رئال قرار داشتند و به نظر عضو جدایی ناپذیر ترکیب خواهند بود. بدین ترتیب، بازگشت مودریچ به ترکیب رئال، مستلزم نیمکت نشینی یکی از این ستاره هاست که مطمئنا دردسر جدید برای لوپتگی خواهد بود.


نشریه مارکا نظرسنجی بین این 6 بازیکن برگزار کرده و از هواداران رئال خواسته که انتخاب کنند کدام بازیکن قربانی شود تا مودریچ در ترکیب رئال قرار بگیرد

 

 


طبق این نظرسنجی، بازیکنی که بیشترین رای را به خود اختصاص داده تا با نیمکت نشین شدن او، مودریچ فیکس شود، بنزما است. مهاجم فرانسوی که 32 درصد رای آورده با نمایش‌های نوسانی اش، ناراحتی هواداران را به همراه داشته و از همین رو آنها می‌خواهند او نیمکت نشین شود.


پس از بنزما، آسنسیو با 21 درصد آرا در رده دوم قرار گرفته است و ایسکو با 20 درصد آرا در رده سوم قرار دارد. پس از آن‌ها، کاسمیرو با 17 درصد در رده چهارم و تونی کروس با 8 درصد در رده پنجم قرار گرفته است. گرت بیل نیز تنها 3 درصد رای آورده که نشان می‌دهد هواداران چه اعتمادی به ستاره ولزی دارند. حال باید دید سرمربی اسپانیایی، راهکار هواداران را پیش خواهد گرفت یا سیستم دیگری پیاده سازی خواهد کرد.

نظر شما