شناسهٔ خبر: 26782935 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

پرسپولیس برنده سوپرجام کشور

صاحب‌خبر -
به دلیل انصراف تیم استقلال از حضور در سوپرجام، تیم پرسپولیس برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام شناخته شد.‏

به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، به دلیل انصراف باشگاه استقلال از حضور در مسابقه سوپرجام، دیدار دو ‏تیم استقلال و پرسپولیس در روز ۲۹ تیر برگزار نمی‌شود و طبق مقررات، تیم پرسپولیس ۳ بر صفر برنده این مسابقه ‏و قهرمان سوپرجام است.

واکنش باشگاه استقلال

همچنین باشگاه استقلال تهران در واکنش به اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر پیروزی پرسپولیس با نتیجه ۳ بر صفر در سوپرجام آن را عجولانه و به دور از درخواست آبی‌پوشان عنوان کرد.

سوپر جام فوتبال باشگاه های ایران قرار بود روز جمعه ۲۹ تیر در ورزشگاه آزادی بین تیم های پرسپولیس و استقلال که به ترتیب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی هستند، برگزار شود.

این در حالی است که در روزهای گذشته بارها مسئولان باشگاه استقلال به دلایل مختلف درخواست لغو یا تغییر زمان این بازی را داشتند که سازمان لیگ فوتبال با این درخواست مخالفت کرد.

در نهایت این سازمان دیروز به دلیل انصراف باشگاه استقلال از حضور در سوپر جام، پرسپولیس را با نتیجه ۳ بر صفر برنده اعلام کرد. سازمان لیگ قبل از این هم به هر دو باشگاه در باره عواقب انصراف از حضور در بازی سوپر جام در تاریخ تعیین شده هشدار داده بود.

اما باشگاه استقلال در واکنش به این اقدام اعلام کرد که در حالی تیم استقلال بازنده این دیدار عنوان شده است که این باشگاه صراحتا برای تغییر زمان دیدار درخواست کرده بود و از حضور در این بازی انصراف نداده است. ولی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تصمیمی عجولانه خبر از قهرمانی پرسپولیس دادند.

در ادامه بیانیه باشگاه استقلال آمده است که سرمربی استقلال هم پیش از این به طور رسمی اعلام کرده بود که به دنبال لغو این دیدار نیست، بلکه خواهان برگزاری بازی در زمان دیگری است.باشگاه استقلال در ادامه خواهان توضیح سازمان لیگ به باشگاه و هواداران آبی پوشان شده است.

بیانیه وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان هم در بیانیه‌ای اعلام کرد:تصمیم‌گیری در مورد مسابقه سوپر جام در حیطه اختیارات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و این وزارتخانه دخالتی نداردوهیچ تماسی در این مورد گرفته نشده و تصمیم‌گیری در مورد مسابقه سوپر جام در حیطه اختیارات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و این وزارتخانه دخالتی نداشته و ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما