شناسهٔ خبر: 26775918 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پندار توفیقی:وزیر ورزش خیلی پرسپولیسی است،

ب م

صاحب‌خبر -

معاون ورزشی باشگاه استقلال در اظهاراتی عجیب گفت: رضا افتخاری با وزیر ورزش و جوانان برای تغییر زمان دربی صحبت کرده و سلطانی‌فر هم موافق این موضوع بود.

پندار توفیقی درباره اینکه سازمان لیگ اعلام کرده که به دلیل انصراف استقلال از حضور در سوپرجام بازی سه بر صفر به سود پرسپولیس شده و این تیم قهرمان است، اظهار داشت: از مدت‌ها قبل، به دلیل حضور بازیکنان اصلی‌مان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و مصدومیت احتمالی بازیکنان برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، درخواست تعویق سوپرجام را داده بودیم.

وی افزود: استقلال همیشه با تیم ملی و سازمان لیگ همکاری کرده و روزبه چشمی مدافع ما در تیم ملی مصدوم شد. برای اینکه استقلال با مصدومیت‌های بیشتر در آسیا به میدان نرود، تقاضای تعویق سوپرجام را داده بودیم. ضمن اینکه، افتخاری به عنوان مدیرعامل باشگاه به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان این موضوع را اطلاع داده و وزیر ورزش هم با درخواست ما موافقت کرد.

پ ن؛این حرفا نشون میده وزیر ورزش رسماً به آلت دست باشگاه حکومتی تبدیل شده،و از این پس بجای واژه وزیر ورزش از واژه رئیس دفتر حافظ منافع استقلال استفاده کنید.

نظر شما