شناسهٔ خبر: 26609836 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

نحوه محاسبه کارمزد جایگاه داران سوخت تغییر کرد

صاحب‌خبر -
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران از تغییر نحوه محاسبه کارمزد جایگاه داران سوخت خبر داد و گفت: با شیوه جدید جایگاه داران حق العمل خود را هنگام عرضه فرآورده به صورت مستقیم از مردم دریافت می کنند.

به گزارش تسنیم،‌ محمدرضا موسوی خواه با بیان اینکه سالیان طولانی شرکت پخش فرآورده های نفتی درگیر پرداخت کارمزد به جایگاه داران بود، گفت: با تلاش های وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه امسال در آیین نامه تبصره ۱۴ قانون بودجه مصوبه ای گنجانده شد که بر اساس آن از این پس شاهد پرداخت حق العمل به جایگاه داران خواهیم بود.

وی در توضیح بیشتر این مساله گفت: اکنون بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ جایگاه سوخت در کشور فعال است که تاکنون کارمزد آنها با توجه به مبادی تامین سوخت، پراکندگی جغرافیایی و سطح جایگاه محاسبه و پرداخت می شد که این مساله چه از نظر نیروی انسانی و چه از نظر عملیات حسابداری وقت و انرژی بسیاری از ما می گرفت. اما با شیوه جدید جایگاه داران حق العمل خود را هنگام عرضه فرآورده بصورت مستقیم از مردم دریافت می کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: درحال حاضر ماهانه بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان به عنوان کارمزد به جایگاه داران پرداخت می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما