شناسهٔ خبر: 26273852 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیش بازی آلمان - سوئد

آلمان و سوئد، حساس ترین دیدار امروز را برگزار خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آلمان پس از شکست غیرمنتظره در دیدار اول خود، حالا به دنبال اثبات توانایی ها و کسب اولین پیروزی اش در جام است.

 

 

اخبار تیم‌ها

مسوت اوزیل که در دیدار مقابل مکزیک از ابتدا در ترکیب آلمان قرار داشت و نمایش ضعیفی از خود به ارائه گذاشت، احتمالا امروز در ترکیب اصلی جایی نخواهد داشت و جای خود را به مارکو رویس خواهد داد. ایلکای گوندوگان نیز احتمالا به جای خدیرا در ترکیب قرار خواهد گرفت و یوناس هکتور در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد.

 

در آن سو، ویکتور لیندلوف که در جریان پیروزی 1-0 سوئد مقابل کره به علت سرماخوردگی غایب بود، در ترکیب اصلی تیمش جا خواهد داشت.  در مجموع بعید است تغییر دیگری در ترکیب سوئد مشاهده شود.

 

 

 

پیش نمایش

آلمان که به عنوان مدعی اصلی قهرمانی پا به جام جهانی گذاشته بود، در اولین گام خود دچار لغزش شد و متحمل شکست 1-0 مقابل مکزیک شد. ژرمن ها که از این شکست شوکه شده بودند، حالا به دنبال کسب اولین پیروزی شان در این جام مقابل سوئد هستند. سوئد در آن سو شروع خوبی در جام داشت و موفق شد 1-0 کره را شکست دهد و در حال حاضر صدرنشین گروه است. با این حال دیدار امروز در سرنوشت هر دو تیم تعیین کننده خواهد بود.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای آلمان و 2 تساوی به دست آمده است و باید دید سوئد بلاخره می‌تواند این طلسم را بشکند یا نه.

 

 

پیش بینی

انتظار می‌رود که آلمان بازی بسیار هجومی در دیدار امروز به نمایش بگذارد. مانشافت به شدت تحت فشار است و برای خروج از این فشار، راهی به جز پیروزی پیش روی آنها نیست. در غیر این صورت و در حالتی که آلمان در بازی امروز امتیاز بدهد، شانس حذف شدن آنها با توجه به تقابل سوئد و مکزیک در بازی نهایی، بسیار بالا خواهد رفت و از همین رو، یواخیم لوو تمام تلاش خود را خواهد کرد که پیروز از میدان خارج شود و تیمش را به جام برگرداند. بنگاه‌های شرط بندی، نتیجه 2-0 را برای آلمان در بازی امروز پیش بینی کرده اند.

 

ترکیب احتمالی:

 

نظر شما