شناسهٔ خبر: 26255121 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خرم‌آباد| دولت گرانی را مهار کند؛ دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع داشته باشد

R41450/P1486/S6,72/CT11

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه دولت باید برای مهار گرانی تلاش کند تا مردم قدردان باشند گفت: دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در این هفته اظهار داشت: اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی است که تبلیغات دینی، اطلاع‌رسانی و اعتقادی و معنویت بخشی بر عهده این سازمان گذاشته‌شده که رسالت سنگینی است.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که دشمن با استفاده از بمباران تبلیغات روانی، تهاجم فرهنگی و ایجاد شبهه در جامعه تلاش دارد علیه ما اقدام کند اما باید با موقعیت‌شناسی و استفاده از ابزارها و شیوه‌های نوین تبلیغی بتوانیم در عرصه‌های گوناگون اقدامات مؤثر انجام دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه روز اصناف را پیش روداریم عنوان کرد: اصناف و بازاریان قشر زحمتکش و مورد اعتماد مردم بوده و اوایل انقلاب به‌عنوان بازوان انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی نقش مؤثری داشتند و امروز نیز شاهد این هستیم که در مقابله با جنگ و تحریم اقتصادی اصناف نقش ویژه‌ای دارند.

وی با یادآوری اینکه یکی از ابزارهای دشمن در جنگ اقتصادی افزایش‌گرانی و تورم است بیان کرد: عده‌ای فرصت‌طلب با استفاده از فضای آلوده‌ای که دشمن ایجاد کرده اجناس را گران می‌کنند که این گرانی فشار سنگینی به مردم آورده بنابراین دولت باید در این راستا اقدام کند.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: دولت و وزرا باید در بین مردم بوده و گرانی را ببینند چراکه جای تأسف است که از وزیری سؤال کند گرانی چگونه است و او بگوید اتفاقی نیفتاده است؛ دولت باید برای مهار گرانی تلاش کند تا مردم قدردان باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه خاطرنشان کرد: اگرچه دستگاه قضا اقدامات خوبی انجام داده اما مردم انتظار دارند اگر مفسد اقتصادی داریم با آن برخورد قاطع شود، همچنین باید مواظب باشیم چراکه عده‌ای به دنبال تخریب و تضعیف دستگاه قضایی هستند که قطعاً این راه درستی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: همچنین ششم تیر سالروز ترور نافرجام رهبر انقلاب اسلامی است و این در حالی است که رهبر انقلاب یک ذخیره الهی برای حفظ انقلاب و پاسداری از خون شهدا است.

وی اظهار داشت: همچنین سالروز تخریب بارگاه چهار امام معصوم در قبرستان بقیع را پیش روداریم که آل سعود در 95 سال پیش چنین جنایتی را انجام داد و با تخریب بقاع متبرکه ائمه سندی بر مظلومیت سیاست‌های استعماری آل سعود بوده و روز سیاهی برای مسلمانان است.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به نامه ننگین و ذلت‌بار 100 نفر از فتنه گران به رئیس‌جمهور آمریکا افزود: رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما این فتنه گران این نامه را زدند و برخی از امضاکنندگان این نامه سابقه زندان و اقدامات ضد دینی داشته و امروز آمریکا برای ریشه‌کن کردن انقلاب دندان‌تیز کرده‌ است اما این‌ها چنین ننگی را انجام می‌دهند و معلوم شد که این‌ها جز چه جریاناتی هستند و این نامه ننگین هم سو شدن با دشمنان انقلاب اسلامی برای از بین بردن آن است.

انتهای پیام/م

نظر شما