شناسهٔ خبر: 26230163 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

پایان نیمه نخست / ایران 0 - 0 اسپانیا

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - نیمه نخست دیدار تیم ملی کشورمان برابر اسپانیا 

گزارش بانک ورزش، تیم ملی کشورمان در دومین بازی‌اش در جام جهانی به مصاف تیم قدرتمند اسپانیا رفت.

ایران در بازی اولش مراکش را شکست داده و اسپانیا هم با یک امتیازی که مقابل پرتغال به دست آورده پا به این میدان گذاشته است .

ترکیب ایران

علیرضا بیرانوند، سید مجید حسینی، مرتضی پور‌علی‌گنجی، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد، وحید امیری و سردار آزمون

 

ترکیب اسپانیا

داوید دخئا، دنی کارواخال، جرارد پیکه، سرخیو راموس، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، ایسکو، آندرس اینیستا، لوکاس واسکتس، داوید سیلوا و دیگو کاستا

 

اسپانیا با پاس کاری‌های متعدد سعی در باز کردن دروازه ایران داشت اما در دقایق ابتدایی نتوانستند خطر جدی روی دروازه کشورمان ایجاد کنند.

در دقیقه 6 بازی فرصت خوبی برای بازیکنان ما ایجاد شد، حاصل آن یک ضربه ایستگاهی در گوشه محوطه جریمه بود. حاج صفی توپ را به سمت دروازه اسپانیا ارسال کرد اما مدافعان اسپانیا توپ را برگشت دادند.

پاس های پی در پی اسپانیایی‌ها در طول بازی ادامه داشت و ایران هم طبق انتظار فقط در دفاع کار کرد. در دقیقه 36 بازی ایران صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ را مدافعان اسپانیا برگشت دادند. در همین دقیقه احسان حاج صفی روی زمین افتاد و بازی برای دقایقی متوقف شد. در دقیقه 38 دیگو کاستا با بیرانوند برخورد داشت که این برخورد با دخالت داور به پایان رسید. در دقیقه 40 بازی پاس های متوالی اسپانیایی‌ها آن ها را صاحب یک موقعیت بسیار خو کرد که خوشبختانه توپ اینستا تبدیل به گل نشد.  نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی 0 _ 0 به پایان رسید. 

نظر شما