شناسهٔ خبر: 25956250 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان تهران

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به پایان ایام تعطیلات و بازگشت مسافران گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: سیاوش محبی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی شرق استان، تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۹ خردادماه در محور‌های هراز و فیروزکوه ممنوع است.

وی همچنین تصریح کرد: تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز نیز ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه و از ساعت ۶ صبح جمعه تا ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۹ خردادماه در محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران همچنین افزود: جهت سهولت در بازگشت مسافران در پایان هفته تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از آب اسک به سمت رودهن با اعلام مأموران پلیس راه به صورت یک طرفه خواهد بود.

محبی سپس با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه نیز بیان کرد: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ و از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ روز چهارشنبه و پنج‌شنبه و از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۸ خردادماه تا ۸ صبح روز شنبه ۱۹ خردادماه در محور فیروزکوه ممنوع می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسافران و رانندگان پیش از آغاز سفر لازم است جهت اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به شماره ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ و سامانه گویای وضعیت راه‌ها (۱۴۱) تماس حاصل کنند.

نظر شما