شناسهٔ خبر: 25625924 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر| ۱۲۵ زندانی جرائم مالی تا پایان ماه رمضان از زندان‌های بوشهر آزاد می‌شوند

R41363/P1486/S6,53/CT1

مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: زمینه آزادی ۱۲۵ زندانی جرایم مالی غیر عمد استان بوشهر با برپایی ۲۶ جشن گلریزان در نقاط مختلف فراهم می‌شود.

صاحب‌خبر -

سید اسماعیل موسوی  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با قدردانی از مشارکت مردم همیشه در صحنه و خیر استان بوشهر در رسیدگی به مشکلات افراد نیازمند جامعه اظهار داشت: زندانیان جرایم غیر عمد مالی به عنوان یکی از نیازمندان جامعه محسوب می‌شوند که در ماه مبارک رمضان بر توجه به رسیدگی به این افراد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه رسیدگی مردم نیکوکار استان بوشهر به حل مشکلات نیازمندان در ماه مبارک رمضان به اوج خود می‌رسد گفت: در همین راستا جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

موسوی جایگاه ستاد دیه استان بوشهردر کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: ستاد دیه استان بوشهربا برپایی جشن گلریزان‌های متعدد در کشور از جایگاه برتری برخوردار است به گونه‌ای که پارسال 133 زندانی جرایم مالی غیر عمد با کمک نیکوکاران به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهربا قدردانی از مشارکت مردم خیراندیش در جشن‌های گلریزان با اشاره به تامین 215 میلیارد ریال بدهی زندانیان جرایم غیرعمد مالی آزاد شده در سال قبل گفت: از این میزان بدهی ضمن  گذشت 142 میلیارد ریال از سوی شاکیان 17 میلیارد ریال از سوی خیران، 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 35 میلیارد ریال از سوی ستاد دیه تامین شد.

وی از برگزاری 26 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان خبرداد و خاطر نشان کرد: نخستین جشن گلریزان فردا مصادف با چهارم رمضان در شهر دالکی دشتستان برگزار می‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با بیان اینکه مراسم جشن گلریزان تا 28 ماه مبارک رمضان در استان ادامه دارد تصریح کرد: زمینه آزادی 125 زندانی جرایم مالی غیر عمد استان بوشهر با برپایی 26 جشن گلریزان در نقاط مختلف فراهم می‌شود.

موسوی با اشاره به بدهی 300 میلیارد ریالی زندانیان یاد شده خاطر نشان کرد:125 زندانی جرایم مالی غیرعمد با 300 میلیارد ریال بدهی در حبس که سه نفر آنان زن هستند.

وی جرائم غیر عمد مالی را شامل بدهکاری، مهریه، نفقه، تصادف و حوادث کارگاهی اعلام کرد و گفت: در صورت تامین 50 درصد از بدهی محکومان جرائم غیر عمد مالی زمینه آزادی آنان فراهم می‌شود و به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر به شماره حساب و نحوه کمک خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی پرداخت و  از نیکوکاران خواست کمک‌های خود را به ستاد دیه از طریق شماره حساب 0105523841005 نزد بانک ملی یا سامانه پرداخت تلفن همراه به نشانی #7777077*780* بپردازند.

انتهای پیام/م

نظر شما