شناسهٔ خبر: 25485885 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دعوت از فلسطینی‌ها برای تظاهرات میلیونی در آستانه روز نکبت

هیأت ملی عالی فلسطین از مردم فلسطین خواسته تا در روز دوشنبه در تظاهرات مسالمت آمیز «بازگشت و شکست محاصره» شرکت کنند و روند حوادث روز نکبت را تغییر دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری «الاخباریه»، هیأت ملی عالی فلسطین از مردم فلسطین خواسته تا در تظاهرات میلیونی «بازگشت و شکست محاصره» در روز دوشنبه پیش رو مشارکت کنند.

بر اساس این خبر این تجمع مسالمت آمیز اعتراضی در کرانه باختری، نوار غزه و قدس و اردوگاه های آوارگان فلسطینی برگزار خواهد شد و هیأت ملی فلسطین در بیانیه خود از فلسطینی ها خواسته تا این روز که پیش از روز نکبت است را به روزی تاریخی تبدیل کنند که طی آن حوادث روز نکبت از شکست به سوی پیروزی تغییر جهت دهد.

هیأت ملی فلسطین از همه نهادها و سازمان های حقوق بشری و رسانه های بین المللی و منطقه ای خواسته تا در این روز ضمن پوشش مشارکت و تحرکات مردم فلسطین، جنایت های رژیم صهیونیستی را افشا کرده و اجازه ندهند تا اسرائیل به جنایت های خود علیه فرزندان فلسطین ادامه دهد.

در حالی که گزارش هایی مبنی بر مشارکت سفرای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در مراسم سالروز اشغال فلسطین به وسیله رژیم صهیونیستی در سفارت این رژیم در قاهره منتشر شده است، هیأت ملی عالی فلسطین از کشورهای عربی و اسلامی خواسته در کنار جنبش مردم فلسطین باشند تا بتوانند حقوق خود را به دست آورده و اهداف مشروع و قانونی خود از جمله بازگشت به فلسطین و شکست محاصره اراضی فلسطینی را محقق کنند.

این نهاد همچنین از کشورهای اسلامی و عربی خواسته به وظایف خود در زمینه مقابله با یهودی سازی قدس عمل کنند.

نظر شما