شناسهٔ خبر: 25137165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

ساخت فیلم شش اپیزودی با موضوع جزیره هرمز

شش کارگردان سینما از جمله شهرام مکری، سیف اله صمدیان و جمشید بایرامی فیلمی شش اپیزودی را با موضوع جزیره هرمز تولید می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، این فیلم شش اپیزودی به تهیه‌کنندگی استانداری هرمزگان و با موضوع جزیره هرمز ساخته می‌شود که شش کارگردان سینما در ساخت آن همکاری دارند.

این ۶ کارگردان سینمای ایران از نسل اول و دوم سینما انتخاب‌شده‌اند و از جمله آن‌ها می‌توان به شهرام مکری، سیف اله صمدیان و جمشید بایرامی اشاره کرد.

جمشید بایرامی هنرمند عکاس که سمت مشاور هنری جزیره هرمز را بر عهده دارد، گفت: از سال گذشته و هم‌زمان با عملیات گسترده بازسازی و بهسازی بافت سنتی جزیره بی‌نظیر و زیبای هرمز، طرح ساخت فیلمی اپیزودیک در جزیره به کارگردانی فیلم‌سازان جوان و موفق کشورمان در نظرم بود که با همیاری مسئولان محترم، امسال زمینه ساخت آن فراهم‌شده است.

وی افزود: بامطالعه و شناخت از استعدادهای سینمای ایران در نهایت ۶ کارگردان انتخاب‌شده‌اند تا این اثر را با نام «قصه‌های هرمز» در قالب فیلم‌های کوتاه بسازند.

بایرامی اظهار کرد: کارگردان‌های قصه‌های هرمز هر یک با نگاه و ساختاری منحصربه‌فرد، گوشه‌ای از تاریخ، سنت، زیبایی و طبیعت این جزیره خارق‌العاده را بازتاب می‌دهند.

 

 

نظر شما