شناسهٔ خبر: 24737788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

پیروزی ایران مقابل یاران ریاض محرز با گلزنی آزمون و طارمی/ مهاجم تیم ملی دوباره مصدوم شد

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوستانه مقابل الجزایر به برتری رسید.

صاحب‌خبر -
تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال 97 از ساعت 20:30 سه شنبه شب در اتریش به مصاف الجزایر رفت.

به گزارش نامه نیوز، برای ایران در این بازی علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده، سعید آقایی (میلاد محمدی دقیقه ۷۳) ، سعید عزت اللهی (مسعود شجاعی دقیقه ۴۶) ، کریم انصاری فرد (کاوه رضایی دقیقه ۷۰)، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش (سامان قدوس دقیقه ۷۸)، سردار آزمون ( امید ابراهیمی دقیقه ۶۱) و مهدی طارمی ( امیری 40) بازی کردند.

کارلوس کی روش در این بازی نیز نشان داد که هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و بازیکنان را در پست های مختلف محک زد.

بازگشت سردار آزمون و مهدی طارمی به ترکیب اصلی بعد از گذراندن دوره مصدومیت نکته جالب ترکیب اصلی کی روش بود و جالب اینکه همین دو بازیکن نیز در نیمه اول و در دقایق 11(سردار) و 19(طارمی) گلزنی کردند تا شاگردان کی روش با برتری دو بر صفر نیمه نخست را به پایان برسانند. در این نیمه بیرانوند نیز یک موقعیت تک به تک را از یاران ریاض محرز گرفت. تعویض طارمی به خاطر مصدومیت نیز از نکات مهم نیمه اول بود.

الجزایر که در حضور ستاره سرشناس خود نمی خواست بازنده زمین را ترک کند در نیمه دوم بازی هجومی را دردستور کار خود قرار داد و تغییرات زیاد ایران نیز به کمک این تیم آمد و این افزایش فشار باعث شد در دقیقه 56 چافای روی یک ارسال و اشتباه بیرانوند در خروج از دروازه گلزنی کند و فاصله کاهش یابد.

در ادامه الجزایری ها موقعیت خوب دیگری داشتند که توسط بیرانوند مهار شد و شاگردان کی روش توانستند با مدیریت بازی از برتری خود تا پایان بازی محافظت کنند و بعد از شکست برابر تونس، اولین پیروزی در سال 97 را کسب به دست بیاورند.


نظر شما