شناسهٔ خبر: 24727994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر:

۳۷۹ هزار مسافر نوروزی در اقامتگاهها و مراکز اسکان رودسر پذیرش شدند

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر گفت : ۳۷۹ هزار نفر مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان و هتل های شهرستان رودسر پذیرش شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی وارسته بهدانی  با بیان اینکه از ۲۸ اسفند ماه ۹۶ مسافران نوروزی به شهرستان وارد شدند و با ورود در مدارس شهرستان و هتل ها و اقامتگاهها اسکان یافتند؛ گفت: تاکنون ۳۷۹ هزار مسافر نوروزی در اقامتگاهها و مراکز اسکان شهرستان رودسر پذیرش شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر بیان کرد: تاکنون ۳۷۹ هزار مسافر نوروزی در قالب ۱۰۷هزار و ۸۰۰خانوار در اقامتگاهها و مراکز اسکان شهرستان پذیرش شدند.

پذیرش 2 هزار میهمان فرهنگی در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش شهرستان رودسر

وی افزود:  از ۲۸ اسفند تا شب گذشته به تعداد  ۲ هزار از میهمانان فرهنگی در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش شهرستان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند. 

وارسته با بیان اینکه ۴ مرکز پذیرش در قالب مراکز اسکان دائمی در شهرستان پذیرش مسافران فرهنگی را به عهده دارند عنوان کرد: به تعداد 48 مدرسه با 240 اتاق در مراکز اسکان موقت مسافران نوروزی را می‌پذیرند.

مسافران نوروزی

وی ادامه داد: با برنامه ریزی ستاد تسهیلات و خدمات سفر مسافران نوروزی دغدغه ای برای اقامت و اسکان نخواهتد داشت افزود: به تعداد  ۷۰ هتل؛ هتل آپارتمان و مسافرکاشانه نیز آماده سرویس دهی به مسافران عزیز نوروزی هستند که امیدوارم با وجود امکانات رفاهی؛  تفریحی و گردشگری شاهد رشد حضور گردشگران در شهرستان رودسر باشیم .

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر بابیان این مطلب که بیشترین پذیرش مسافر در شهر چابکسر صورت گرفته است افزود: بخشداران باید نسبت به حضور و ماندگاری مسافران نوروزی با وجود طرح های گردشگری و بوم گردی نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا رضایتمندی مسافران تامین شود.

 

نظر شما