شناسهٔ خبر: 24726423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

غیبت ۳ بازیکن کلیدی الجزایر مقابل ایران

هافبک الجزایری تیم پورتو پرتغال در کنار دو بازیکن دیگر تیم ملی این کشور، به علت مصدومیت بازی مقابل ایران را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ ورزش سه “ تیم ملی ایران عصر فردا در اتریش به مصاف تیم ملی الجزایر می‌رود و سومین دیدار تدارکاتی خود در راه آماده‌سازی برای حضور در جام‌جهانی را برگزار می‌کند . شاگردان کی‌روش بیش از این و در دو دیدار تدارکاتی قبلی خود مقابل سیرالئون پیروز شده و باخت تلخی را در تقابل با تونس تجربه کردند .


اما از اردوی تیم ملی الجزایر پیش از دیدار با ایران خبر می‌رسد ، سه بازیکن کلیدی و تاثیرگذار این تیم ، بازی مقابل تیم ملی کشورمان را از دست داده‌اند .
یاسین براهیمی ؛ هافبک تیم پورتو پرتغال و تیم ملی الجزایر به علت مصدومیت از ابتدا توسط رباح ماجر در لیست تیم ملی قرار نگرفت و غایب سرشناس این تیم مقابل ایران به شمار می‌رود .


دیگر بازیکن غایب الجزایر ، اسماعیل بن ناصر ؛ بازیکن تیم امپولی ایتالیا خواهد بود که بعد از بازی تیم ملی کشورش با تانزانیا ، با اصرار این باشگاه به ایتالیا برگشته و امپولی را همراهی می‌کند .


سومین بازیکن الجزایر که مقابل ایران حضور نخواهد داشت ، نبیل بن طالب است . این هافبک جوان که در حال حاضر عضو تیم شالکه آلمان است، در بازی قبل الجزایر مقابل تانزانیا با مصدومیت رو به رو شد و بازی با ایران را از دست داد .


نکته قابل توجه این است ، به جز این بازیکن ، باقی نفرات سرشناس الجزایر از جمله ریاض محرز ، بغداد بونجاح و فقولی با حضور در تمرینات تیم ملی این کشور ، خود را برای بازی مقابل ایران آماده می‌کنند .

نظر شما