شناسهٔ خبر: 24721897 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد

فرودگاه مهرآباد رکوردار پروازهای نوروزی

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز، از 24 اسفند 96 عملیات پروازهای نوروزی در فرودگاه آغاز شده است؛ در طول این مدت زمان تاکنون عملیات فرودگاهی اعزام و پذیرش به بهترین نحو ممکن و با رضایت صد در صدی مراجعین فرودگاهی انجام شده است.
صفی نیا مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد در این باره، گفت: انجام عملیاتی متفاوت برای مسافرین و مراجعین فرودگاه مهرآباد از چند ماه پیش تدارک دیده شد و این تفاوت در بدو ورود در فرودگاه مشهود است؛ در ابتدای عملیات نوروزی با آمادگی کامل در قسمت‌های مختلف هوانوردی، فرودگاهی و تجهیز زیرساخت‌ها به استقبال نوروزی متفاوت در مهرآباد رفتیم.

وی با بیان اینکه با تدابیر خاص در ترمینال‌ها در رابطه با نیازهای گردشگری و فرهنگی و حوزه سلامت با واحدهای اورژانس، هلال احمر، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین شهرداری تفاهمنامه های همکاری در فرودگاه منعقد شد و سعی کردیم کلیه نیازهای گردشگری و تسهیلات فرودگاهی علاوه بر خدمات روزمره فرودگاهی را نیز تامین کنیم.

صفی نیا گفت: از 24 اسفند 96 تا 4 فروردین 97 از فرودگاه مهرآباد 3هزار 692  پرواز ورودی وخروجی انجام گرفته است که با این حجم نشست و برخاست 446 هزارو 632 مسافر به تمام نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند و فرودگاه مهرآباد بعنوان رکورددار پروازهای نوروزی در صدر است.

صفی نیا در پایان از تلاش کلیه همکاران فرودگاه مهرآباد برای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی با توجه به رضایتمندی مسافرین و مراجعین فرودگاه مهرآباد تشکر و قدردانی کرد.

منبع:فارس

نظر شما