شناسهٔ خبر: 24706709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیر فرودگاه زنجان:

تاخیر11ساعته درپرواز زنجان-مشهد/پرواز عتبات عالیات برقرار می شود

مدیر فرودگاه زنجان گفت: در پی تاخیر 11 ساعته پرواز شماره 8086 شرکت ایران ایرتور از زنجان به مقصد مشهد مسافران این پرواز با تاخیر به مشهد مقدس عزیمت کردند.

صاحب‌خبر -

محمد قاسمی در گفتگو با خبرگزاری موج، با اشاره به تاخیر 11 ساعته پرواز فرودگاه زنجان-مشهد افزود: پرواز از مبدا مشهد به دلیل خرابی هواپیما ایران ایرتور با تاخیر 11 ساعته مواجه شد و به تبع این امر تاخیر در پرواز از مقصد فروگاه زنجان در پی داشت.

وی با بیان اینکه شرکت ایران ایرتور به عنوان شرکت چارتر کننده پرواز زنجان-مشهد و بالعکس است، ادامه داد: عملکرد ضعیف شرکت ایران ایرتور موجب سرگردانی 125 مسافر شده است پرواز هفته قبل این شرکت نیز با 17 ساعت تأخیر انجام شد و در حال حاضر به دنبال شرکت جایگزین برای پرواز زنجان-مشهد هستیم.

قاسمی با بیان اینکه همه نیروهای فرودگاه زنجان در حال آماده باش و ارائه خدمات به مسافران بودند، افزود: پرواز 8086 زنجان - مشهد با 11 ساعت تاخیر ساعت ۲:۳۰ بامداد یکم فروردین انجام شد.

مدیر فرودگاه زنجان همچنین از راه اندازی پرواز عتبات عالیات از فرودگاه زنجان از اواخر فرودین ماه سالحاری خبرداد و گفت: در جلسه ای که با حضور استاندار زنجان و حج و زیارت برگزار شد نسبت به راه اندازی مجدد پرواز زنجان به مقصد عتبات تصمیم گیری شد.

قاسمی همچنین گفت: در حال حاضر همه زیر ساخت ها برای بر قاری پرواز های زنجان به مسیرهای خارجی وجود دارد و فرودگاه زنجان آماده گی برقراری پرواز حج را نیز دارد و همه زیر ساخت های فرودگاهی برای این امر فراهم است.

مسافران پرواز زنجان-مشهد که از شهرستان های اطراف به فرودگاه زنجان آمده بودند توسط سازمان همیاری شهرداری های زنجان در هتل اسکان داده شدند.

نظر شما