شناسهٔ خبر: 24625293 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

والیبال ساحلی تور جهانی| صعود دو تیم ایرانی به جمع هشت تیم برتر

R1351/P1435/S3,31/CT12

تیم‌های ملی الف و ج والیبال ساحلی ایران با کسب دو پیروزی متوالی در جدول اصلی تور جهانی تک ستاره عمان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دیدارهای جدول اصلی تور جهانی تک ستاره عمان از صبح امروز (پنج‌شنبه) در زمین‌های ساحلی شهر مصنعه آغاز شد.

تیم ملی الف ایران (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) که در گروه A قرار داشت و در نخستین مسابقه خود نماینده کشور میزبان را شکست داده بود، در دومین مسابقه این مرحله به مصاف نماینده سوئیس رفت و با شکست حریف اروپایی به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

رئوفی و سالمی در این مسابقه در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 15 سوئیس (کیسلینگ – زندبرگن) را شکست دادند و به عنوان تیم سرگروه به مرحله یک چهارم نهایی و جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

همچنین تیم های ملی ب (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) و ج ایران (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) که در گروه C این رقابت‌ها قرار داشتند، در دومین دیدار جدول اصلی به مصاف یکدیگر رفتند که سلاق و میرزاعلی با شکست دو بر یک حریف خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

پورعسگری و وکیلی در ست دوم 21 بر 16 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 11 و 15 بر 9 مغلوب تجربه دیگر تیم ایرانی شدند.

رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما