شناسهٔ خبر: 24423941 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون موتورسواری و اتوموبیل‌رانی | لینک خبر

مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان با حضور صیدانلو برگزار شد

محسن واحدی با رای قاطع در سمت خود ابقاء شد

صاحب‌خبر - مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان با حضور صیدانلو برگزار شد

در انتخابات رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان محسن واحدی با رای قاطع اعضای مجمع به مدت 4 سال دیگر در سمت خود ابقاء شد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گیلان پیش از ظهر امروز یکشنبه 13 اسفندماه با حضور محمود صیدانلو رئیس فدراسیون و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، حبیب مرادی نایب رئیس و اعضای مجمع برگزار شد که در پایان محسن واحدی با رای قاطع اعضای مجمع به مدت 4 سال دیگر انتخاب شد .
در مجمع فوق که واحدی تنها نامزد شرکت کننده بود ، تمامی 18 رای اعضای مجمع را به خود اختصاص داد . وی پیش از این 12 سال سابقه ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان را داشت .
موتورسواری و اتومبیلرانی جزو ورزش های پر مخاطب جهان:
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قبل از برگزاری انتخابات، در جمع اعضای مجمع گفت : رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی هم اکنون جزء ورزش های پر مخاطب و مورد توجه نوجوانان و جوانان در دنیاست و در ایران هم شاهد این تغییر رویکرد هستیم .
محمود صیدانلو با اشاره به رویکرد اجتماعی این ورزش و رشد آن افزود : با هیچ پاک کنی نمی شود، علاقه روزافزون نوجوانان و جوانان به رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی را پاک کرد و نادیده گرفت.
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی عنوان کرد: خوشبختانه اخیرا با دستور دکتر سلطانی فر مقام عالی وزارت قرار شد در پروژه های جدید توجه خاصی به ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی شود و قدم های خوبی هم در ماههای گذشته در استان های کشور در زمینه احداث پیست های اختصاصی برداشته شده است.
محمود صیدانلو در پایان با تشکر از همکاری ها و تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان ، فعالیت های صورت گرفته در گیلان از سوی هیات را قابل قبول خواند و گفت : عملکرد این هیات چه در بحث حضور فعال در عرصه مسابقات کشوری و چه در بحث میزبانی ها خوب و قابل تقدیر بوده است.



نظر شما