شناسهٔ خبر: 2427412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

استاندار زنجان:

خدمات الکترونيکي به 450 مورد افزايش يافته است

استاندار زنجان گفت: تعداد خدمات الکترونيکي قابل ارائه توسط دستگاه هاي اجرايي استان از 220 خدمت به 450 خدمت افزايش يافته است.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، انصاري در دومين جلسه شوراي توسعه دولت الکترونيک در استان با بيان اينکه در چند ماه اخير تعداد خدمات الکترونيکي قابل ارائه توسط دستگاه هاي اجرايي استان از 220 خدمت به 450 خدمت افزايش يافته اظهار داشت: طبق توافق بعمل آمده با معاون وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، مقرر شد خدمات قابل ارائه در دفاتر پيشخوان دولت در استان را به دو برابر افزايش دهيم که در حال حاضر اين امر محقق شده است.
وي همچنين تصريح داشت:‌ کليه خدمات قابل ارائه به دفاتر پيشخوان دولت بايد شناسايي شده و در صورتي که مسوولين دفاتر نياز به آموزش داشته باشند از طريق هماهنگي با دستگاه هاي ذيربط نسبت به آموزش اين افراد اقدام لازم صورت پذيرد.
استاندار زنجان در ادامه با بيان اين مطلب که از 72 دستگاه اجرايي داراي فيبر نوري،‌ 19 دستگاه در حال استفاده از اين ظرفيت هستند، تأکيد داشت: فيبر نوري بعنوان يک زيرساخت مهم با هزينه هاي بالايي فراهم شده و نبايد در دستگاه هاي اجرايي بلا استفاده باشد.
وي همچنين ارتقاء پهناي باند اينترنت شهرها جهت ايجاد ارتباطات گسترده تر با شرکت هاي خدمات الکترونيک را خواستار شد و در خصوص نيروهاي متخصص IT مستقر در ادارات اظهار داشت: اطلاعات مربوط به نيروهاي انساني متخصص IT شاغل در بخش هاي غير مرتبط در ادارات احصا گردد.

نظر شما