شناسهٔ خبر: 24098421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد:

رسیدگی به پرونده واژگونی اتوبوس زائران در استان انجام می شود

یاسوج- رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ادامه ی رسیدگی به پرونده واژگونی اتوبوس زائران در مسیر طبس- فرودس تا پایان دادرسی در کهگیلویه وبویراحمد انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این امر با رایزنی با دیوان محترم عالی کشور برای اجرای مواد ۴۱۸ و ۴۱۹ قانون آیین دادرسی کیفری انجام می شود تا خانواده ها متحمل هزینه نشوند.

وی بیان داشت: در پی تصادف دلخراش زائران گچسارانی به مشهد مقدس و واژگونی اتوبوس در مسیر طبس- فردوس ۹ نفر از هم استانیهای ما جان خود را از دست دادند.

مزارعی تصریح کرد: اتوبوس حامل زائران حضرت ثامن الحجج حامل ۴۲ سرنشین از استان بود که عصر روز یکشنبه از شهرستان گچساران به مقصد مشهد مقدس عزیمت کرد و متأسفانه ساعت سه بامداد روز گذشته در محور طبس واژگون شد.

وی افزود: در این راستا اقدامات سریع برای بررسی علت حادثه و بسیج نیروهای استان برای همکاری و رفع مشکل زوار به مجرد اطلاع از حادثه مذکور انجام شد.

مزارعی با بیان اینکه این امر با مدیریت شایسته ریاست محترم دادگستری خراسان جنوبی و دادستان محترم شهرستان آغاز شد، گفت: با پیگیریهای انجام شده در راستای تسهیل و ارائه خدمت به موقع به خانواده های داغدار و مصدومان حادثه، با اخذ نیابت قضایی از رفت و آمد خانواده های آسیب دیده در مسیر طولانی گچساران به طبس جلوگیری شد.

وی اظهار داشت: ضرورتی برای مراجعه خانواده های زائران به دادسرا و دادگاه محل وقوع حادثه وجود ندارد.

نظر شما