شناسهٔ خبر: 23996107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خوزستان| اعتراض هواداران صنعت نفت آبادان به داوری در نیمه نهایی جام حذفی

R41468/P1486/S6,57/CT11

هواداران صنعت نفت آبادان با در دست داشتن پلاکاردها و بنرهایی نسبت به عملکرد تیم داوری در نیمه نهایی جام حذفی اعتراض خود را بیان کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، در هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس تیم صنعت نفت آبادان امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

در این دیدار داود نوشی صوفیانی، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، علی عبدالله‌زاده، سعید لطفی، مگنو باتسیتا، آگوستو سزار، کرار جاسم، حامد پاکدل، محمد شادکام و لوسیانو پریرا برای تیم محبوب صنعت نفت آبادان بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار با صنعت نفت آبادان، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا را به میدان می‌فرستد.

هواداران تیم صنعت نفت آبادان با حضور پرشور در ورزشگاه تختی آبادان مشغول تشویق تیم محبوب خود هستند.

اما هواداران صنعت نفت آبادان علاوه بر تشویق تیم خود نسبت به داوری بازی این تیم مقابل استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی اعتراضات خود را نیز بیان می‌کنند.

آبادانی‌ها با در دست داشتن پلاکاردها و بنرهایی نسبت به عملکرد تیم داوری در نیمه نهایی جام حذفی اعتراض خود را بیان کردند و از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و فیفا خواستار رسیدگی به این اعتراض هستند.

انتهای پیام/م

نظر شما