شناسهٔ خبر: 23931599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ:

مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ پنگ کیفیت خوبی داشت / برادران عالمیان راهی قطر می‌شوند

جمیل لطف الله نسبی گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی از شرایط خوبی برخوردار بود و کیفیت بالایی داشت.

صاحب‌خبر -

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: بازی ها از کیفیت خوبی برخوردار بود و شرایط خوبی داشت. همچنین سیستم امتیاز دهی در این رقابت ها با دور های گذشته متفاوت بود و از سیستمی استفاده شد که پیش از این در بخش بانوان مورد استفاده قرار گرفته بود. در مجموع تصور می کنم مسابقات خوبی بود و حق به حق دار رسید.

او درباره انتخاب میعاد لطفی به عنوان نفر پنجم در جمع ملی پوشان گفت: میعاد بسیار با شخصیت و زحمت کش است و تاکنون توانسته خودش را اثبات کند. من هم با توجه به این موضوع تصمیم گرفتم او را به عنوان نفر پنجم انتخاب کنم.  

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان درباره برنامه اردویی و حضور در مسابقات مختلف پیش از آغاز رقابت های قهرمانی جهان بیان داشت: اردو های داخلی به صورت پیاپی برگزار می شود و قرار است برادران عالمیان هم برای آمادگی هر چه بیشتر پیش از برگزاری این رقابت ها راهی قطر شوند. همچنین نوشاد عالمیان هم به مسابقات کاپ آسیا اعزام می شود.  

لطف الله نسبی درپاسخ به این سوال که آیا سطح ورزشکاران نسبت به مسابقات قبلی تغییری داشته است یا خیر بیان کرد: کیفیت ورزشکاران بهتر شده است همان طور که در جریان هستید مسابقات قهرمانی جهان در سال های زوج به صورت تیمی و در سال های فرد به صورت انفرادی برگزاری می شود. ما در آخرین دوره رقات های تیمی که در سال ۲۰۱۶ و به میزبانی مالزی برگزار شد در حالی بازیکنانمان را عازم این رقابت ها کردیم که به طور مثال نوشاد عالمیان دارای زنکینگ ۱۳۷ جهان بود و نیما عالمیان هم در جایگاه ۱۲۷ قرار داشت. اما در آستانه این رقابت ها رنکینگ بازیکنان ما بالا رفته است و به طور مثال نوشاد عالمیان به رنکینگ ۷۰ جهان رسیده است و نیما عالمیان هم در جایگاه ۹۵ جهان قرار دارد. همچنین امین احمدیان از سطح خوبی برخوردار است.  

او افزود: جایگاه تیمی هم که همواره بر اساس رنکینگ ۳ نفر نخست هر کشور است برای ما نسبت به دور قبل بهتر شده است. هم اکنون بیست و دومین تیم برتر جهان هستیم در حالی که در سال ۲۰۱۶ در جایگاه بیست و هشتم قرار داشتیم به همین دلیل امسال باید تلاش بیشتری کنیم تا بتوانیم نتیجه بهتری هم کسب کنیم.  

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان درباره برنامه های تیم ملی برای حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم گفت: مسابقات المپیک همواره به صورت انفرادی در رشته تنیس روی میز برگزار می شود و همواره برای رنکینگ های برتر جهان سهمیه وجود دارد و دیگر سهمیه ها هم در مسابقات انتخابی آن در قاره ها وجود دارد. هموراه و بر اساس قانون هر کشور تنها می تواند ۲ نماینده در این رقابت ها داشته باشد و ما امیدواریم تا نوشاد عالمیان بتواند از طریق رنکینگ سهمیه را کسب کند و دیگر نماینده کشورمان هم بتواند این سهمیه را در مسابقات آسیای میانه به دست بیاورد.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما