شناسهٔ خبر: 23915357 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روسها انتقام گرفتند؛

۳۰ تروریست در منطقه سرنگونی جنگنده روسیه کشته شدند

وزارت دفاع روسیه از بمباران منطقه ای که از آن به سوی جنگنده سوخو ۲۵ روسیه موشک شلیک شده و سبب سرنگونی آن شده بود و کشته شدن دهها تروریست جبهه النصره خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با اشاره به بمباران منطقه ای که از آن به سوی جنگنده سوخو ۲۵ روسیه موشک شلیک شده و آنرا سرنگون کرده بود، اعلام کرد: حدود ۳۰ تروریست با به کارگیری سلاح دقیق در استان ادلب سوریه کشته شده اند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: منطقه ای که تروریستهای جبهه النصره از آن موشک به سوی جنگنده سوخو ۲۵ شلیک کرده اند با سلاح بسیار دقیق هدف قرار گرفته است که در نتیجه آن ۳۰ نفر از تروریستهای جبهه النصره کشته شدند.

شایان ذکر است قبلا وزارت دفاع روسیه سرنگونی جنگنده سوخو ۲۵ این کشور بر فراز ادلب سوریه و کشته شدن خلبان آن را تایید کرده بود.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: جنگنده سوخو۲۵ روسیه هنگام پرواز بر منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه هدف قرار گرفت. خلبان موفق شد که قبل از سقوط جنگنده از آن بیرون بپرد و آن در یکی از مناطق تحت سیطره تروریستهای جبهه النصره بود که این خلبان در جریان درگیری با تروریستها کشته شد. بر اساس اطلاعات اولیه سرنگونی جنگنده با موشک دوش پرتاب ضد هواپیما صورت گرفته است.

وزارت دفاع روسیه از همکاری مرکز روسی با مقامات ترکیه برای خارج کردن جسد خلبان خبر داده بود.

این در حالی است که هیئت تحریر الشام مسئولیت سرنگونی این جنگنده روسی را برعهد گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما