شناسهٔ خبر: 2386062 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

200 هزار واحد مسکونی در کشور مقاوم‌سازی می‌شود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تخصیص 3 هزار میلیارد تومان توسط دولت، برای مقاوم‌سازی 200هزار واحد مسکونی در سراسرکشور خبر داد.

صاحب‌خبر -



به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا تابش عصر دیروز در جمع خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: امسال هیئت دولت مبلغ 3 هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی 200 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور تصویب کرده که گام بلندی در استحکام منازل مسکونی است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تخریب  
4 هزار و 800 واحد مسکونی در زلزله هفتم آذرماه سال 92 در دشتستان اظهارداشت: دراین زلزله یک‌هزار و 800 واحد تخریب کامل و 2 هزار واحد تعمیری و یک‌هزار واحد نیز نیاز به دیوارکشی داشته‌اند.
وی افزود: در مجموع 920 میلیارد ریال برای بازسازی واحدهای زلزله دشتستان توسط دولت تصویب شد که بیش از 880 میلیارد ریال از این مبلغ در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در سال جاری و جدای از این مبلغ نیز 100 میلیارد ریال دیگر دولت تخصیص داده که امیدواریم موجبات تسریع در تکمیل پروژه‌ها شود.
تابش تصریح کرد: با پیگیری استاندار بوشهر بیش از 90 درصد واحدهای تخریبی تکمیل شده و 95 درصد تعمیراتی‌ها نیز انجام گرفته است.

نظر شما