شناسهٔ خبر: 23817010 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس شورای علمای پاکستان:

حمله پهباد آمریکایی به شهر فاتا حمله به استقلال پاکستان است

حوزه/ صاحبزاده زاهد محمود قاسمی رئیس شورای علمای پاکستان گفت: به علت دور شدن جامعه از تعلیمات اسلامی، جریان های افراطی ها و تروریسم قدرت می‌گیرند و از این رو علما وظیفه دارند از منبر و محراب تعلیمات اسلامی صحیح را بیان کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزار حوزه، صاحبزادہ زاهد محمود قاسمی رئیس شورای علمای پاکستان حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در شهر فاتا پاکستان را به شدت محکوم کرد و گفت:حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا حمله به استقلال پاکستان است و دولت باید جواب کوبنده به امریکا بدهد.

او گفت: به علت دور شدن از تعلیمات اسلامی افراطی ها و تروریسم قدرت می یابند و از این رو  علما وظیفه دارند از منبر و محراب تعلیمات اسلامی صحیح را بیان کنند.

وی افزود: اقدامات ترویستی و ایجاد نا امنی در پاکستان نتیجه دخالت کشورهای خارجی در این کشور است و مردم پاکستان علیه ترویسم متحد هستند و ارتش ما صلاحیت دفاع از کشورمان را دارد.

وی در ادامه گفت: شورای علمای پاکستان 1 تا 10 فوریه را دهه همبستگی کشمیر نامگذاری کرده است و ما در این مدت در سراسر کشور در مورد مردم مظلوم و بی دفاع کشمیر سمینارها،کنفرانس ها و راهپیمایی برگزار خواهیم کرد.  

نظر شما