شناسهٔ خبر: 23241502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

تولیت آستان قدس رضوی:

حضرت مسیح(ع) مبشر سعادت بشر بود/ قدرت‌های استکباری به نام مسیحیت ظلم و جنایت می‌کنند

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک میلاد حضرت مسیح(ع)، تصریح کرد: ایشان همچون تمام انبیای عظام الهی، مبشر سعادت بشر و حامل پرچم توحید و تکریم انسان بود، پیام نجات بخشی که بشریت بیش از همیشه به آن نیازمند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، در پیامی با تبریک میلاد حضرت مسیح(ع)، تصریح کرد: ایشان همچون تمام انبیای عظام الهی، مبشر سعادت بشر و حامل پرچم توحید و تکریم انسان بود، پیام نجات بخشی که بشریت بیش از همیشه به آن نیازمند است

تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: در جهان معاصر، قدرت‌های استکباری در زیر نام و پوشش مسیحیت، بی‌خبر از تعالیم آن حضرت، هر روز بیش از پیش، بر ظلم و ستم خود به ملت‌ها و مظلومان عالم می‌افزایند.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

سالروز میلاد حضرت مسیح(علیه‌السلام)؛ کلمه خداوند و بنده برگزیده او را به عموم مؤمنان جهان، به‌ویژه هم‌میهنان مسیحی تبریک می‌گویم.

ایشان همچون تمام انبیای عظام الهی، مبشر سعادت بشر و حامل پرچم توحید و تکریم انسان بود، پیام نجات بخشی که بشریت بیش از همیشه به آن نیازمند است؛ چرا که در جهان معاصر، قدرت‌های استکباری در زیر نام و پوشش مسیحیت، بی‌خبر از تعالیم آن حضرت، هر روز بیش از پیش، بر ظلم و ستم خود به ملت‌ها و مظلومان عالم می‌افزایند. حال آن که حق طلبی در اعماق وجود تمام انسان‌های نیک سرشت، خاموشی ناپذیر است و در همه جای عالم، مردم به دنبال عدالتی هستند که در سایه توجه به معنویات و تمدنی به نام دین و ارزش‌های الهی محقق خواهد شد.

از خداوند متعال، در جوار مضجع نورانی حجتش، حضرت ثامن الحجج(ع)، مسئلت دارم که نور هدایت خود را بر بشریت بتاباند و در روشنای آن، فرصت فراگیری معنویت و تهذیب نفس در جهان فراهم شده و از تعالیم عالیه و انسان ساز ادیان الهی، برای گسترش اخلاق و معنویت، رفع تبعیض‌ها، مبارزه با ستمگران و نجات محرومان عالم استفاده شود.

سید ابراهیم رئیسی

چهارم دی‌ماه۹۶

نظر شما