شناسهٔ خبر: 23195044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان:

سومین محموله کمک‌های مردمی سیستان و بلوچستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال شد

R7843/P41362/S6,65/CT1

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: سومین محموله کمک‌های غیرنقدی مردم استان به زلزله‌زدگان کرمانشاه صبح امروز در قالب ۵ کامیون به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

صاحب‌خبر -

رسول راشکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: سومین محموله کمک‌های غیرنقدی مردم استان به زلزله‌زدگان کرمانشاه صبح امروز در قالب 5 کامیون به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مواد غذایی، البسه، وسایل گرمایشی و اقلام بهداشتی عمده کالاهای موجود در این محموله را شامل شده، افزود: ارزش ریالی حدودی این محموله بیش از 7 و 210 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز کمک‌های مردم استان به زلزله‌زدگان غرب کشور در 2 مرحله به کرمانشاه ارسال شده بود، خاطرنشان کرد: دومین محموله کمک‌های مردم به زلزله‌زدگان کرمانشاه شامل پتو, لوازم گرمایشی, خرما , لوازم بهداشتی و آب معدنی بود که به وسیله 8 دستگاه کامیون و تریلر برای زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال و تحویل آنها شد.

راشکی گفت:‌ امیدواریم که با ارسال این محموله سهمی هر چند اندک در رفع مشکلات زلزله‌زدگان عزیز غرب کشور داشته باشیم و آنها مردم این خطه از کشور را در مشکلات خود سهیم بدانند.

انتهای پیام/

نظر شما