شناسهٔ خبر: 23139326 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

کارنامه خالي قائدي در استقلال؛ هياهوي باشو

اين بازي، شايد هم اين بازي. هر بازي استقلال، هواداران اين تيم اميدوارند که پيش‌بيني‌شان به وقوع بپيوندد و مهدي قائدي با زدن يک گل يا پاس گل به انتظارشان پايان بدهد.

صاحب‌خبر -

قائدي  همچنان نتوانسته اين انتظار را برآورده کند و فعلا هيچ کدام از پيش‌بيني‌ها در مورد اين که او در يک بازي بتواند بدرخشد درست درنيامده است. در ليگ برتر کمتر به قائدي فرصت مي‌رسيد و در حضور شفر دقايقي که به او بازي داده مي‌شد کمتر هم شد. قائدي در اين دقايق کم عملکرد بدي نداشت و با موقعيت‌هاي نصفه و نيمه‌اي که ايجاد مي‌کرد اين تصور را بوجود آورده بود که در صورتي که مدت زمان بيشتري در ميدان حضور داشته باشد مي‌تواند اين موقعيت‌هاي نصفه و نيمه را به گل تبديل کند. قائدي از ابتداي فصل 226 دقيقه به ميدان رفت و آمار صفر گل و صفر پاس‌گل را به نام خود ثبت کرده است. او در بازي مقابل سپاهان براي اولين بار در ليگ برتر از ابتدا در ترکيب قرار گرفت تا شفر اولين مربي باشد که او را در ليگ برتر در ترکيب اصلي قرار مي‌دهد. او البته در روز تولدش در دقيقه 65 تعويض شد.

قائدي در جام حذفي شرايط خيلي بهتري داشت. او در بازي مقابل ايرانجوان براي دومين بازي بود که 90 دقيقه به ميدان رفت. قائدي پيش از اين در بازي مقابل گل‌گهر سيرجان هم از ابتدا در ترکيب قرار گرفت و دقيقه 91 تعويض شد. با اين حساب، 180 دقيقه هم به تعداد دقايق بازي او اضافه مي‌شود و کارنامه او را بدتر مي‌کند. 406 دقيقه و صفر عملکرد مثبت و البته دو کارت زرد که او را از مرحله بعدي محروم کرده است.

اگرچه قائدي آنقدر جوان است که فرصت بسيار زيادي براي درخشش و ستاره شدن دارد اما هنوز نتوانسته به اندازه محبوبيت روي سکوها، کارنامه پرباري هم داشته باشد. او براي شروع مسير محبوبيت و پديده بودن حداقل به يک گل نياز دارد. قائدي در ايرانجوان در اولين حضورش در ترکيب اين تيم تنها 20 دقيقه براي زدن اولين گلش نياز داشت. او در دقيقه 62 به ميدان آمد و در دقيقه 85 اولين گلش را به ملوان زد. گويا موتور قائدي قرار نيست در ليگ برتر مانند ليگ يک زود روشن شود و او همچنان براي رسيدن به تعريف‌هايي که از او مي‌شود به زمان نياز دارد.

نظر شما