شناسهٔ خبر: 23120632 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

3 کشته و 5 مصدوم در تصادفی در ازگله

تصادف پاترول و پراید در مسیر ازگله کرمانشاه، 3 کشته و 5 مصدوم بر جای گذاشت.مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه اظهارکرد: ساعت 20:07 دوشنبه تصادف دو دستگاه خودروی پاترول و پراید در مسیر تازه‌آباد به سمت ازگله در استان کرمانشاه اعلام شد که پس از آن دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. سخنگوی سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: براثر این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که این افراد به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) جوانرود اعزام شدند و متاسفانه سه نفر نیز اعزام شدند.

کشف بیش از 4 تن تریاک در هرمزگان

ماموران انتظامی‌هرمزگان 4 تن و 320 کیلوگرم تریاک در استان کشف کردند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی‌هرمزگان از کشف 4 تن و 320 کیلوگرم تریاک در استان خبر داد. وی افزود: ماموران این محموله بزرگ موادمخدر را دوشنبه شب در ایستگاه ایست و بازرسی شهید چغازردی میناب به بندرعباس از یک دستگاه تانکر کشنده گاز بدست آوردند. فرمانده انتظامی‌هرمزگان گفت: این محموله در دبه‌های پلاستیکی از شرق استان برای ترانزیت به همسایگان غربی کشور در یک دستگاه بونکر جاسازی شده بود. سردار عزیزالله ملکی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر شد. وی گفت: هرمزگان با بیش از 70 تن کشفیات موادمخدر در رتبه دوم کشوری است.

دستگیری گرداننده ۱۱۰ کانال تلگرامی‌مستهجن

مدیر ۱۱۰ کانال تلگرامی‌مستهجن در گلستان شناسایی و دستگیر شد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ به نقل از روابط‌عمومی‌دادگستری، دادستان مرکز استان گلستان گفت: فردی با استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به راه‌اندازی گروه‌ها و کانال‌های مستهجن می‌نمود که تعداد آن‌ها به ۱۱۰ مورد رسیده بود که پس از فیلتر شدن هر یک، کانال یا گروه دیگر راه‌اندازی می‌کرده است. وی افزود: متهم علاوه بر انتشار محتویات مستهجن با سوء استفاده از رعایت نکردن تدابیر امنیتی کاربران شبکه‌های اجتماعی به به دست آوردن تصاویر شخصی، شماره تلفن آن‌ها و مخاطبین این کاربران و همچنین تهدید این افراد به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی آن‌ها در صورت اجابت نکردن خواسته‌های مالی و شیطانی اقدام می‌کرده و سپس تصاویر آن‌ها در گروه‌های مستهجن منتشر می‌شده است. حجت‌الاسلام و المسلمین حقی گفت: با تشکیل پرونده در دادسرای گرگان و با همکاری پلیس فتا متهم بازداشت و روانه زندان شد. این مقام قضایی با هشدار و تأکید به خانواده‌ها و والدین از آن‌ها خواست مراقبت بیشتری نسبت فرزندان جوان و نوجوان خود داشته باشند چراکه دشمن با ایجاد شبکه‌های اجتماعی در سطح جامعه ایرانی به دنبال تخریب افکار عمومی‌به‌خصوص جوانان و نوجوانان است. گفتنی است این پرونده در شعبه ۴ بازپرسی دادسرای گرگان به ریاست قاضی رزاقی‌نژاد در حال رسیدگی است.

دو کشته در سانحه رانندگی در اتوبان تبریز- میانه 

مسئول روابط عمومی‌فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت:سانحه رانندگی در اتوبان پیامبر اعظم (ص) محدوده تبریز - میانه 2 کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ وحید شادی نیا مسئول روابط‌عمومی‌مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حادثه صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پرشیا با یک دستگاه تریلردر 150 کیلومتری تبریز رخ داد که با اعلام آن به مرکز اورژانس 115 بلافاصله کارشناسان این مرکز به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: کارشناسان اعزامی‌مرگ مرد 40 ساله و یک کودک را در محل تایید و 6مصدوم سانحه را به بیمارستان‌های میانه و هشترود منتقل کردند. مسئول روابط عمومی‌مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی تاکیدکرد: هیجان تماشاگران حوادث گاهی منجر به دخالت در امر امدادرسانی می‌شود که این دخالت شدت صدمات وارده به مصدومان را بالا می‌برد. آزاد راه پیامبر اعظم (ص) به طول 285 کیلومتر قسمتی از آزاد راه تهران - قزوین - زنجان - تبریز است که تا مرز بازرگان امتداد می‌یابد و از مهمترین شاهراه‌های ارتباطی کشور به شمار می‌رود.

کشف 3 هزار بطری انواع مشروبات الکلی خارجی

دادستان عمومی‌و انقلاب مرکز استان اردبیل از کشف و ضبط 3 هزار بطری انواع مشروبات الکلی خارجی در اردبیل خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی‌و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار داشت: وارد کننده عمده مشروبات الکلی خارجی به استان اردبیل در یک عملیات سنجیده و غافلگیرانه پلیس اطلاعات و امنیت استان دستگیر وروانه زندان شد. وی افزود: در این عملیات مشترک دادستانی و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان، وارد کننده عمده مشروبات الکلی به همراه یک نفر مجرم همدستش پس از تعقیب و گریز طولانی دستگیر و 3000 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی از مجرمان کشف و ضبط کردند. دادستان عمومی‌و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: این دومتهم اهل یکی از استان‌های شمال غرب کشور بودند که با استفاده از خودروی شاسی بلند مجهز به لوازم و سیستم‌های ایذایی نظیر دستگاه  دودزا قصد فرار از چنگال قانون را داشتند که با عملیات شجاعانه، قاطعانه و مقتدرانه پلیس اطلاعات و امنیت به دام افتادند. 

انهدام باند 12 نفره جاعلان مدارک قضایی 

رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری اعضای باند 12 نفره جاعلان اسناد و مدارک قضایی در استان خبر داد و گفت: اعضای این باند با جعل امضاء، دستورات قضایی و همچنین تهیه مهر جعلی اقدام به فعالیت کلاهبرداری می‌کردند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت‌الاسلام تقوی فرد رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه اعضاء باند ۱۲ نفره با تهیه مهر جعلی و جعل امضاء اسناد قضایی کلاهبرداری می‌کردند، گفت: این جاعلان با شناسایی خانواده زندانیان در شهر‌های مختلف استان و دادن وعده آزادی از آن‌ها اخاذی می‌کردند. وی افزود: ۲۰۰ میلیون تومان پول نقد و ۴ میلیارد تومان چک و سفته تاکنون از این باند کشف شده است. رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۴ متهم اصلی باند جاعلان اسناد قضایی دستگیر و بقیه با قرار وثیقه آزاد شدند.

مصدومیت فرمانده منابع‌طبیعی فارس 
در حادثه تیراندازی

مدیرکل منابع‌طبیعی فارس از شلیک به فرمانده یگان حفاظت منابع‌طبیعی فارس و بستری شدن وی در بیمارستان شهید نمازی شیراز خبرداد. به گزارش ایلنا «مهرزاد بوستانی»، با اعلام این خبر اظهار داشت: دوشنبه شب سرهنگ قدرت‌الـله بیعت اصل بر اثر تیراندازی قاچاقچیان هیزم در منطقه کوهمره شهرستان شیراز، از ناحیه هر دو پا مجروح شد.به گفته وی، حال عمومی‌فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی فارس اکنون مساعد است و روند درمانی وی در بیمارستان نمازی شیراز ادامه دارد. بوستانی افزود: قاچاقچیان هیزم و زغال در شهرستان‌های شیراز، فیروزآباد، جهرم و ممسنی به تاراج منابع و مواهب طبیعی مشغولند و بدون تردید یگان حفاظت منابع‌طبیعی فارس در مقابل زیاده خواهی این افراد کوتاه نمی‌آید، هر چند با بروز درگیری و مقاومت قاچاقاچیان ما هزینه‌های زیادی پرداخت کرده‌ایم.

مسمومیت ۳ نفر بر اثر گاز منوکسید کربن در شهریار


مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهریار از مسمومیت ۳ نفر با گاز منوکسیدکربن در شهریار خبر داد. احمد کریمی، در گفتگو با مهر از مسمومیت ۳ نفر بر اثر گاز منوکسید کربن خبر داد و درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲:۲۹ بامداد دیروز حادثه مسمومیت با منوکسید کربن در شهریار، بلوار آزادگان، ابتدای کوچه شهید سمائی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهریار گزارش شد. او ادامه داد: در این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند که با همکاری اورژانس آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند. 

برچسب‌ها:

نظر شما