شناسهٔ خبر: 23116440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی:

۳۰ تیم بازرسی بر بازار شب یلدای آذربایجان غربی نظارت می کنند

ارومیه- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی گفت: ۳۰ تیم بازرسی طرح تنظیم بازار بر قیمتهای مصوب اقلام مورد نیاز شب یلدا در بازار نظارت می کنند.

صاحب‌خبر -

سلیمان علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر از تداوم اجرای طرح نظارتی شب یلدا تا ۳۰ آذرماه سالجاری خبر داد و افزود: این طرح از روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه آغاز و تا ۳۰ این ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح نظارتی شب یلدا آمادگی کامل دارد افزود: هم‌اکنون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، قیمت‌گذاری انواع اقلام شب یلدا مانند هندوانه، انواع میوه، آجیل و حلوا را انجام داده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر آن، همه روزه بازرسان این سازمان در میادین میوه و تره‌بار حضور یافته و قیمت‌ها را مورد بررسی و رصد قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: همچنین بازرسان این سازمان در مراکز عرضه آجیل حضور یافته و چگونگی فعالیت‌های آنها اعم از ارائه فاکتور، گرانفروشی، درج علائم ۹ گانه و قیمت‌ها را رصد می‌کنند.

علیزاده افزود: مردم در ایام طرح نظارتی شب یلدا می‌توانند در صورت شکایت از واحدهای عرضه آجیل و یا میادین تره‌بار با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و یا به صورت شفاهی، حضوری و کتبی، نسبت به ارائه شکایت خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: امید است که با حساسیت ویژه‌ای که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به اقلامی همچون هندوانه، آجیل و حلوا دارد، شاهد آرامش در بازار باشیم.

نظر شما