شناسهٔ خبر: 23109478 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

مرحله یک چهارم جام حذفی

گزارش زنده؛ پرسپولیس 1 - نفت آبادان 0

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز، پرسپولیس که چند روز پیش موفق شده بود در لیگ برتر شاگردان فراز کمالوند را با دو گل شکست دهد، اینبار در جام حذفی و مرحله یک چهارم به دنبال تکرار پیروزی و عبور از این حریف است.
 
نفت آبادان در مرحله قبلی داماش گیلان را از پیش رو برداشته و پرسپولیس نیز با شکست بادران تهران در این مرحله حاضر شده است.
با گزارش لحظه به لحظه این دیدار و حواشی آن ورزش سه را همراهی کنید.
استادیوم آزادی           تماشاگر: حدود 3 هزار نفر
داور: اشکان خورشیدی          کمک داوران: علیرضا ایلدروم و هادی طوسی
اخطار: کمال کامیابی نیا (42) از پرسپولیس
 
پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، گادوین منشا و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
 
نفت آبادان:
 
داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، حسین ساکی، کرار جاسم، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند
 

 
شرح گل:
 
پرسپولیس 1 نفت آبادان 0: ( دقیقه 26، فرشاد احمدزاده): ارسال از سمت چپ با پرواز بلند فرشاد احمدزاده و ضربه سر این بازیکن گل اول پرسپولیس را رقم زد.
 
دقایق حساس:
 
دقایق 1-7: دو تیم در میانه میدان بیشتر با پاس های کوتاه به دنبال مالکیت توپ هستند و البته اشتباهات در ارسال پاس باعث شده تا موقعیتی جدی روی دروازه‌ها شکل نگیرد.
دقیقه 21: در شرایطی که بازی بدون ایجاد موقعیتی از سوی دو تیم دنبال می‌شد، مسلمان با پاس دیدنی خود منشا را در آستانه دروازه و برابر نوشی صوفیانی قرار داد که این مهاجم نتوانست در این مصاف دروازه نفت را باز کند.
دقیقه 37: کاشته کرار جاسم از سوی علیرضا بیرانوند دفع شد تا جدی ترین حمله نفت سودی برای این تیم نداشته باشد.
دقیقه 44: فرار علیپور روی پاس محسن مسلمان با پاس مهاجم پرسپولیس برای گادوین منشا همراه شد که تعلل این بازیکن و ضربه کم دقت او راهی به دروازه نیافت.
 

 
 
نکات ویژه:
* در بین بازیکنان فعلی پرسپولیس تنها محسن ربیع خواه سابقه حضور در نفت آبادان را رفت و پیش از بازی به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.
* برانکو که در دیدار مقابل بادران چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود، در این بازی و برابر نفت آبادان بار دیگر نفرات باتجربه تیمش  (سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و محسن ربیع خواه ) را به ترکیب اصلی آورد.
* با بازگشت ربیع خواه به ترکیب اصلی این تیم بار دیگر به سیستم خطی 2-4-4 بازگشته است تا بتواند از پس خط میانی قدرتمند نفت بر بیاید.
* گادوین منشا در دو دیدار قبلی پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت تهران و بادران موفق به گلزنی شده و باید دید در این دیدار نیز این روند را تکرار می‌کند.
* با توجه به آلودگی هوا و تغییرات چند باره زمان این بازی در نهایت استقبال خوبی از این بازی از سوی هواداران نشده است.
* طالب ریکانی، مهاجم سابق استقلال خوزستان که سابقه گلزنی با پیراهن سپاهان را به پرسپولیس در کارنامه دارد، با جدایی از جمع شاگردان ویسی از امروز قادر خواهد بود نفت آبادان را همراهی کند.

نظر شما