
وی در دو دهه گذشته از رده های کارشناس در شرکت ساپکو آغاز به کار کرده و به عنوان قائم مقام مدیر عامل ساپکو نیز فعالیت داشته است.
مشاور و عضو هئیت مدیره صنایع خودرو سازی، قطعه سازی، ریلی و پتروشیمی از دیگر حوزه های کاری وی در این مدت است.
انتخاب محمودی در این سمت با توجه به آشنایی او باحوزه بازاریابی و فروش، آشنایی با شبکه نمایندگی های شرکت بزرگی چون ایساکو و رشته تحصیلی او می تواند کمک شایانی به معاونت بازاریابی و فروش سایپا و همچنین منسجم کردن سیستم فروش شرکتهای زیر مجموعه این گروه خودروسازی داشته باشد و فرآیندهای فروش را سامان دهی کند.
با اضافه شدن محمودی با سمت قائم مقام بازاریابی و فروش به گروه خودروسازی سایپا می توان شاهد کاهش ناهماهنگی ها در حوزه فروش از جمله حواشی اخیر قیمت گذاری و پیش فروش سراتو بود و قطعا بخش بازاریابی و فروش این شرکت سروسامان بیشتری پیدا خواهد کرد.