شناسهٔ خبر: 23090599 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تماشا کنید: تریلر زیبایی از عنوان Code Vein منتشر شد

عنوان Code Vein قطعا یکی از بازی های نقش‌آفرینی مورد انتظار در آینده است. این بازی از همان زمان معرفی‌اش توجه های زیادی را به خود جلب کرد و توانست نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. شرکت باندای نامکو به تازگی تریلر جدید و زیبایی را از این عنوان منتشر کرده است که می‌توانید آن را در ادامه تماشا و دانلود کنید.

صاحب‌خبر -
تماشا کنید: تریلر زیبایی از عنوان Code Vein منتشر شد

عنوان Code Vein قطعا یکی از بازی های نقش‌آفرینی مورد انتظار در آینده است. این بازی از همان زمان معرفی‌اش توجه های زیادی را به خود جلب کرد و توانست نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. شرکت باندای نامکو به تازگی تریلر جدید و زیبایی را از این عنوان منتشر کرده است که می‌توانید آن را در ادامه تماشا و دانلود کنید.

شعبه اروپایی شرکت باندای نامکو، امروز تریلر جدید و زیبایی را از بازی نقش‌آفرینی ژاپنی Code Vein منتشر کرد. این تریلر که به طور مشخص بین صحنه‌های سینمایی و گیم‌پلی اصلی بازی تقسیم شده بود، اکشن و خشونت بی رحمانه و بسیار آن را نشان می‌دهد. علاوه بر این، تماشای میان پرده‌های بازی که سبک و سیاق انیمه‌ای دارند و به وسیله Ufotable طراحی شده‌اند بسیار جالب و لذت بخش است. علاوه بر تریلر، تصاویر جدید و زیبایی نیز از بازی Code Vein منتشر شده‌اند که همگی در انتهای مطلب قابل مشاهده هستند.

از زمان معرفی عنوان Code Vein، اطلاعات و نمایش‌های بسیاری از آن منتشر شده است. شما می‌توانید بخشی از اطلاعات و تصاویر منتشر شده از بازی را از اینجا، اینجا و اینجا مطالعه و مشاهده کنید. علاوه بر این پیشنهاد می‌کنم این تریلر تاریک و داستانی از بازی را تماشا کرده و لذت ببرید.

عنوان Code Vein در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر و تصاویر جدید و زیبای منتشر شده از بازی را در زیر تماشا و دانلود نمایید:

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

نظر شما