شناسهٔ خبر: 23083884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر؛

روز پرکار برای مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی سیستان و بلوچستان/ حوادث رانندگی در جنوب استان ۱۰ کشته و مجروح برجای گذاشت

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر گفت : وقوع سه سانحه رانندگی در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان یک کشته و 9 مجروح برجای گذاشت .

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود رضا ناصح در گفتگو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به  اینکه روز گذشته حوادث رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان هفت نفر را روانه بیمارستان کرد، گفت: در ساعت ۱۷:۴۹ روز گذشته در محور ایرانشهر به سرباز برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با سواری پراید موجب وقوع تصادف این خودرو با یک دستگاه وانت پیکان شد.

وی افزود: در این حادثه 3 تن از سرنشینان این خودرو ها مصدوم شدند.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر بیان کرد: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل تصادف اعزام شده و  مصدومان را پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر منتقل کردند.

وی همچنین با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور نیکشهر به قصرقند، خاطرنشان کرد: این حادثه حدفاصل روستای "سیتل" اتفاق افتاد که طی آن ۴ نفر از سرنشینان خودروی پراید مجروح شدند که پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط آمبولانس پایگاه ساربوک به درمانگاه ساربوک انتقال داده شدند.

ناصح ادامه داد: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در ساعت ۲۰:۱۷ شب گذشته در محور  نیکشهر به چابهار حدفاصل پایگاه هلال احمر نیز یک نفر از سرنشینان خودرو در دم فوت و ۲ نفر مجروح شدند.

وی در پاین تصریح کرد: مجروحین این حادثه نیز پس از دریافت خدمات درمانی اولیه جهت ادامه درمان با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر منتقل شدند.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما