شناسهٔ خبر: 23075409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

اشتغالزایی اولویت اساسی مسئولان اجرایی استان کرمانشاه باشد

R41380/P1336/S6,68/CT11

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه و امام جمعه کرمانشاه گفت: اشتغالزایی برای جوانان اولویت اساسی کار همه مسئولان اجرایی استان کرمانشاه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در نشست با معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه متأسفانه وضعیت بیکاری در استان کرمانشاه بحرانی است اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای جوانان باید در اولویت همه امور این استان قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه استانی با پتانسیلها و استعدادهای انسانی و طبیعی فراوانی است گفت: اما در بحث توسعه و اشتغال وضعیت استان به دلایل مختلف جزء استانهای ردیف آخر کشور است.

علما با اشاره به اینکه با توجه به استعدادهای استان امروز کرمانشاه نیازمند مسئولانی است که بتوانند از این استعدادها در جهت ایجاد اشتغال و ثروت با مدیریت و خلاقیت استفاده کنند عنوان کرد: استاندار جدید کرمانشاه از مسئولان فعال و پرکار هستند که امیدواریم بتوانند خدمات خوبی به این استان که امروز بسیار محتاج است انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه متأسفانه وضعیت استان کرمانشاه مطلوب نیست گفت: این استان همچنان از آسیبهای 8 سال جنگ تحمیلی آسیب می‌بیند.

ابراهیم الهی‌تبار اظهار کرد: جنگ نه تنها آسیبهای فراوانی به زیر ساختهای این استان وارد کرده است بلکه بافت جمعیتی شهرها و روستاها را نیز به هم زده که باعث مشکلات بیشتری شده است.

وی با بیان اینکه این زلزله اخیر دوباره آسیبهای فراوانی را به این مناطق وارد کرده است بیان کرد: مشکلات این استان امروز دوچندان شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: ما خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم و برای خشنودی روح شهدا هرچه در توان داریم برای این استان شهید پرور فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما